fbpx
Ка-226 куплений у 2008 році для потреб МНС, який так і не експлуатувався, передадуть у 10 бригаду морської авіації

Ка-226 куплений у 2008 році для потреб МНС, який так і не експлуатувався, передадуть у 10 бригаду морської авіації

10 МАБр ВМС України Ка-226 Львівський авіаційний завод Морська авіація Флот

Телеканал ZIK 24 липня випустив сюжет “КА – 226 піднімуть у небо”, в якому журналісти розказали про майбутнє гвинтокрила Ка-226 який у 2008 році Україна придбала для МНС, але через різні обставини він так і не увійшов до складу рятувального відомства та весь час зберігався на Львівському авіаційному заводі:

В сюжеті йдеться, що після 9 років зберігання його нарешті передадуть у використання, щоправда замість ДСНС його отримує Міністерство оборони, зокрема мова йдеться про морську авіацію, де вже використовують такі типи гвинтокрилів.

Як нам стало відомо, це не перша спроба передати цей гвинтокрил для потреб Збройних Сил, так вперше це намагались зробити 12 липня 2014 року, коли Львівська обласна адміністрація звернулась з листом до прем’єр-міністра з ініціативою передати цей вертоліт для потреб Міністерства оборони. Чому не відбулась передача тоді – невідомо, однією з причин називають відсутності необхідних коштів у МО для відновлення та сертифікації цього гвинтокрила, сума якої складає близько 750 тис доларів.

Щодо характеристик, то цей Ка-226  сер.№02-03 обладнаний двома двигунами Rolls-Royce, моделі 250-С20R/2

Діаметр головного гвинта, м   13.00
Довжина,м   8.10
Висота ,м   4.15
Максимальна швидкість, км/г   220
Крейсерська швидкість, км/г   197
Практична дальність, км   600
Тривалість польоту до, г   4.60
Екіпаж, чол   1-2
Корисне навантаження:   6 пасажирів (максимально – 8)  чи 1400 кг вантажу в кабіні чи 1300 кг на зовнішній підвісці

Передача цього гвинтокрила для Військово-морських Сил України очікується восени цього року.

10 МАБр ВМС України Ка-226 Львівський авіаційний завод Морська авіація Флот