Модернізований БТР-70 з двигуном General Motors

У нещодавній публікації Главкому по рейтингу вітчизняних підприємств військово-промислового комплексу, в оцінці якого брали і наші експерти, з’явилась інформація про ремоторизацію БТР-70 на ДП “Житомирський бронетанковий завод”. Що до інформації по двигунам, то штатні бензинові ГАЗ-4905 були замінені дизельні двигуни виробництва марки General Motors.

Сама ідея подібної модернізації техніки в Україні не нова і до початку бойових дій на Донбасі вже були вдало реалізовані проекти на ДП “Миколаївський бронетанковий завод” під назвою БТР-7(БТР-70Ді) тоді штатні силові установки замінили 2 двигунами FPT IVECO Tector Р4 потужність 150 к.с. кожний, що на 30 к.с. більше ніж в рідного двигуна марки ГАЗ. Тоді в модернізованої машини виросла максимальна швидкість до 100 км на годину. Окрім того був модернізований корпус бронетранспортера – на ньому з’явились додаткові бокові люки, яким обладнуються більш пізні моделі БТР радянського(БТР-80) та вітчизняного виробництва(БТР-3)

Деяка кількість цих машин була помічена на озброєні Збройних Сил України та інших військових формувань України:

БТР-7/БТР-70Ді

Також були і інші варіації ремоторизації машини, так вітчизняний ХБКМ ім. Морозова у середені 2000х років представив БТР-70 з встановленим двигуном вітчизняного виробництва УТД-20 на бронетранспортер. За для її розміщення було збільшене моторне відділення, що дуже добре видно на світлинах:

БТР-70М з двигуном УТД-20 на озброєні 25 бригади ВДВ
Варіант модернізації БТР-70 на одному з підприємств ДК “Укроборонпром”

В порівнянні з ремоторизацією на ДП “Миколаївський бронетанковий завод” варіант від ХБКМ ім. Морозова виявився більш дорожчим та менш надійним. Так окрім більшого доопрацювання корпусу БТР, на машину встановлювались нові елементи трансмісії зокрема нова роздатна коробка яка розподіляла обертовий момент між мостами. Через низьку якість виконання цього елементу значна частина закуплених в інтересах ЗСУ та переданих до 25 бригади ВДВ вийшла з ладу ще до 2014 року коли розпочались бойові дії на Донбасі.

Але повернемось до інформації оприлюдненої на Главкомі по модернізації БТР-70 –  дизельних двигуні виробництва марки General Motors та потужністю 140 к.с.. Можна вважати, що описаний вище досвід був зважений спеціалістами ДП “Житомирськи бронетанковий завод” та обрано варіант з встановленням на вже існуючу агрегатну базу нових двигунів.

По інформації яку ми знайшли в мережі поставлені в свій час в рамках надання не летального озброєння оборонного характеру від США автомобілі HMMWV обладнанні двигунами General Motors об’ємом 6.2 літра потужністю 140 к.с. з ресурсом двигуна в 1 млн кілометрів. Якщо фахівці державного підприємства встановили на модернізований бронетранспортер саме цей двигун, то в подальшому це має спростити обслуговування і вже наявних автомобілів HMMWV.

Порівняльна таблиця базових характеристик оригінального двигуна та двигуна General Motors:

Марка двигуна ГАЗ-4905 GM 6,2
Кількість двигунів в БТР, шт 2 2
Маса двигунів, кг 550 (275х2) 612 (306х2)
Робочий обсяг двигуна, л 4,2 6,2
Максимальна  потужність, Nmax,   к  240 (120х2)   270 (135х2)
Оберти колінвала при Nmax,    об/хвил 3400 3400
Максимальний крутний момент, Mкр, max,  н*м 568,8 (284,4Х2)  650 (325Х2)
Величина нарастання крутного моменту на один оберт колінчастого вала, н*м/ об.хвил 0,25 0,38
Питома плотужність, к.с./т 20,9 23,5
Питомий крутниий момент н*м/т 49,5 56,5
Максимальна  швидкість руху  км/год    
По шосе 80 100
по грунту 20-40 35-60
Витрата палива л/100 км    
по шоссе 72 36
по грунту 120 46
Вид палива  Бензин  Дизельне
Ресурс двигуна, км  60 000 1 000 000

Як бачимо останній має значно кращі експлуатаційні характеристики у витраті палива та більш ніж у 10 разів більший ресурс двигуна.

Publication author

Офлайн 1 місяць

Люксіков Михайло

Коментарі: 0Публікації: 2Реєстрація: 29-04-2017

Tags:
Поширити:
Авторизація
*
*
Генерація паролю
%d блогерам подобається це: