До кінця року Ан-158 позбудеться російських комплектуючих

На ДП “Антонов” тривають роботи з імпортозаміщення російських комплектуючих на пасажирському літаку Ан-158 та до кінця 2019-го року перший літак має бути скомплектований із західною авіонікою та обладнання.

Про це повідомляє Український мілітарний портал

В 2020-у році мають розпочатися льотні та сертифікаційні випробування літака.

  • Таку інформацію озвучили у випуску програми Ан-178 для української армії: чому гальмується серійне виробництво Анів

    Очікується, що паралельно з цим відбуватимуться роботи і на першому серійному зразку літака Ан-158.

    Авіоніка російського виробництва на Ан-158 буде замінена на канадську виробництва Esterline, яка зокрема постачає обладнання на винищувачі п’ятого покоління F-35.

    Шасі, системи дистанційного управління, система управління механізації крила, також буде замінено на виробництва західних компаній.

  • Виготовлення компоненту конструкції літака серії Ан-1X8

    Частини та компоненти конструкції літака, що раніше виготовлялися за кооперацією з Росією, наприклад рампа, пілони, частини мотогондоли двигуна, номенклатура механізації крила, елерони, закрилки – вже освоюють виготовляти в Києві на державному підприємстві “Антонова”.

    Роботи з виготовлення комплекту крил для 5-го з установчої серії Ан-178

    Після завершення льотних випробувань та сертифікації літака Ан-158 розпочнуться роботи з імпортозаміщення військово-транспортного літака Ан-178.


    Працюємо для Вас. Підтримати Мілітарний можна через карту ПриватБанку: 5168 7422 1101 4877

    Також підписуйтесь на наші сторінки у Facebook та Twitter. Також долучайтесь до нашого каналу у Telegram


  • Редакція Українського мілітарного порталу. З пропозиціями та зауваженнями пишіть нам на пошту: mail.milinua@gmail.com


    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю