Проект лоцманського катеру від ProLINE

Як відомо, філія «Дельта-Лоцман» Адміністрації Морських Портів України оголосила тендер на придбання 3-х лоцманських катерів. Очікується, що усі катери будуть побудовані в Україні, що дасть можливість на обраному підприємстві запустити серію комерційного суднобудування відповідного призначення. Оголошена початкова вартість тендеру 228.870.100,00 грн, або 76.290.000,00 грн за одне судно, що еквівалентно 2.380.000,00 евро. Безумовно, усереднена вартість це приблизний показник, бо головне судно серії буде коштувати більше, ніж наступні. Але навіть з урахуванням цього, оголошена вартість виглядає надто привабливою і вже спонукала до активного включення в боротьбу на тендері декілька підприємств.

Згідно умов тендеру до лоцманського катеру висуваються наступні вимоги:
Довжина найбільша – від 17,0 м
Ширина найбільша – 4,0-6,0 м
Осадка найбільша – до 2,0 м
Повна водотоннажність – 50-80 т
Максимальна швидкість при повній водотоннажності – від 15 вузлів
Період бортової качки – не менше 6 секунд
Тип та кількість пропульсивних установок – двигуни внутрішнього згоряння з гребними гвинтами, дві одиниці
Матеріал корпусу – морська сталь
Кількість членів екіпажу – 2-3 особи
Кількість спеціального персоналу (лоцманів) – від 7 осіб

Проектні показники навколишнього середовища:
найбільша температура морської води – не менш плюс 30 градусів за Цельсієм;
найменша температура повітря – не вище мінус 25 градусів за Цельсієм;
найбільша температура повітря – не нижче плюс 40 градусів за Цельсієм;
найбільша відносна вологість повітря при температурі повітря плюс 40 градусів за Цельсієм – 60%.
Район плавання – прибережна зона відкритих та внутрішніх морів з 5-мильним віддаленням від берега і 20-мильним віддаленням від місця укриття
Допустимі умови льодового плавання – самостійне плавання в мілко битому розрідженому льоду зі швидкістю не менше 5 вузлів при товщині льоду не менше ніж 0,25 м
Автономність – від 3 діб
Місткість паливних цистерн – від 6000 л
Судно, що поставляється, повинно мати класифікаційні документи Регістру судноплавства України
Обладнання ГМСЗБ – не менше ніж для плавання в морському районі А1
Обсяг автоматизації – управління катером, включно з механічною установкою, здійснюється з рульової рубки
Максимальні рівні шуму при всіх умовах плавання:
В рульової рубці (на рівні голови рульового) – до 70 дБ
В побутових приміщеннях – до 80 дБ

  • Ми розглянемо по можливості усі надані пропозиції, але з нашої точки зору явним фаворитом на даний час є проект лоцманського катеру PL22 від Проектно-дизайнерское бюро “ПроЛайн”. Конструктори пропонують цей проект для вітчизняної верфі та гарантують супроводження проекту під час побудови суден. Проект характеризується сучасним дизайном та докладною якісною проробкою, що характерна для усіх проектів ПДБ ProLINE. Форму корпусу спроектовано для швидкісного ходу у переходному режимі.

    Як запевняють розробники проекту орієнтовна вартість побудови головного катеру серії буде становити 800.000,00 – 1.000.000,00 евро. Так що суднобудівне підприємство, яке виграє тендер з цим проектом, отримає значну перевагу й прибуток.

    Загальні характеристики проекту PL22

    Довжина найбільша, м – 22.7
    Довжина по КВЛ, м – 22.0
    Ширина найбільша, м – 6.4
    Осадка, м – 1.6
    Водотоннажність повна, м – 65
    Швидкість при водотоннажності 60 т залежно від двигуна:
    Потужність ГД 2х390 кВт, вуз – 16
    Потужність ГД 2х436 кВт, вуз – 17
    Потужність ГД 2х480 кВт, вуз – 18
    Дизель-генератор, кВт – 40
    Запас палива, куб.м – 6.0
    Запас прісної води, куб.м – 1.5
    Автономність по запасах провізії, доби – 3
    Екіпаж, люд – 2-3
    Кіклькість спецперсоналу (лоцманів), люд – 7

  • Побажаємо вітчизняному розробнику успіху на тендері!

    За матеріалами блогу Миколаїв – місто корабелів

  • Директор Компанії Технос


  • Інформація принесла користь?:

    0 votes, 0 avg. rating

    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю