fbpx
70 тис. годин роботи. Двигуни на Ан-148 підтверджують і перевищують заявлену безвідмовність

70 тис. годин роботи. Двигуни на Ан-148 підтверджують і перевищують заявлену безвідмовність

Авіабудування Авіація Ан-148/158/178 Випробування ДП «Івченко-Прогрес» ОПК Україна

Сумарне напрацювання двигунів Д-436-148, встановлених на літаках Ан-148/Ан-158, досягло 70 тис. годин або 38 тис. польотних циклів,

Про це повідомив генеральний конструктор компанії «Івченко-Прогрес» Ігор Кравченко.

За його словами, показники безвідмовності авіадвигунів Д-436-148 в експлуатації повністю відповідають нормативним показникам або перевищують їх.

Так напрацювання на вимикання двигуна в польоті склало 70 тис. годин при нормованому показнику 40 тис. годин, на дострокове знімання двигуна – 23 тис. годин при нормованому показнику 6 тис. годин.

Спільно з компанією «Мотор Січ» складено план підвищення експлуатаційної надійності двигуна, і всі роботи ведуться згідно з цим планом.

В даний час в експлуатації перебувають 11 літаків Ан-148-100, з них три літаки в Україні і вісім літаків в Росії. Два літаки проходять випробування на авіаційному заводі у Воронежі, а один дослідний Ан-168 знаходиться на підприємстві «Антонов».

За словами І.Кравченко, при експлуатації Ан-148-100 були відзначені попадання сторонніх предметів із злітно-посадокової смуги, але ця проблема була усунена, всі розроблені заходи впроваджені, а випущені раніше літаки доопрацьовані.

«Крім того, були виконані й інші заходи по вирішенню питань, які виникли на початку експлуатації», – повідомив він.

Генеральний конструктор також додав, що розроблена і випущена документація для заміни лопаток вентилятора без знімання двигуна з літака.

Двигун Д-436-148 має тягу на злітному режимі від 6400 до 6830 кгс в залежності від налаштування системи управління відповідно до варіанта застосування.

У порівнянні з базовим двигуном Д-436Т1, модифіковані коробка приводів і реверсивний пристрій, капоти газогенератора і сопло зовнішнього контуру виконані з композиційних матеріалів зі звукопоглинальними покриттями і вкорочені. Застосована електронно-цифрова система автоматичного управління з повною відповідністю типу FADEC.

Крила

Авіабудування Авіація Ан-148/158/178 Випробування ДП «Івченко-Прогрес» ОПК Україна