fbpx
Збройні сили отримали партію модернізованих гелікоптерів Мі-2

Збройні сили отримали партію модернізованих гелікоптерів Мі-2

Вінницький авіаційний завод Закупівлі ЗСУ Ми-2

Як повідомляє Народна армія у своєму останньому випуску – нещодавно одна з бригад армійської авіації отримала гелікоптер Мі-2МСБ-В, що був модернізований на Вінницькому авіаційному заводі.

За інформацією викладеною у матеріалі загалом державним оборонним замовленням за 2017 рік передбачалось модернізація десяти таких гелікоптерів та з передачею цієї машини заводчани фактично завершили виконання минулорічного контракту.

В українському гелікоптері Мі-2МСБ-В, створеному на базі радянського Мі-2, від базової моделі залишився хіба що корпус. Переважна більшість обладнання — нове, виготовлене на вітчизняних підприємствах. Та найголовнішим «елементом» оновленої машини, безперечно, є її «серце» — двигун АІ-450М. Силову установку потужністю у 465 к. с. створено у Запоріжжі на ДП «Івченко-Прогрес» і виготовлено на АТ «Мотор Січ». Два таких агрегати прийшли на зміну двом розробленим іще на початку 1960 років «Клімов ГТД-350». Вони суттєво підвищили показники економічності, льотні характеристики гелікоптера. Більше того, нові агрегати дозволили встановити рекорд висоти — 7000 метрів проти 4000 на Мі-2. Крім того, на вертольоті встановлено бортовий пристрій реєстрації параметрів польоту, нову систему навігації, замінено сигналізатор обледеніння, внесено зміни у паливну систему, системи керування тощо.

У грудні 2017 року Збройні Сили України отримали одразу чотири вертольоти Мі-2МСБ такої ж модернізації.

Гелікоптери Мі-2МСБ-В — універсальні. Сьогодні їх головне призначення — підготовка курсантів льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, а також підтримання натренованості льотного складу вертолітних підрозділів, зважаючи на їхню економічність. Так, одна година польоту на цьому гелікоптері обходиться в 4–4,5 раза дешевше, ніж на Мі-8. Крім того, цей легкий і прудкий малюк може ефективно використовуватися для перевезення невеликих вантажів, виконання завдань із пошуку та порятунку, розвідки, евакуації поранених. А ще, як показали минулорічні випробування, він може використовуватися в якості невеликого ударного вертольота.

Вінницький авіаційний завод Закупівлі ЗСУ Ми-2