fbpx
День флоту в Очакові #3 (водолазне морське судно «U700» «Нетішин»)

День флоту в Очакові #3 (водолазне морське судно «U700» «Нетішин»)

«Переяслав» (A512) ВМС України Водолазне судно «Нетішин» (A700) Десантні катери та кораблі Флот

Візити на кораблі (частина 3)

 

Родзинка всього дня –  водолазне морське судно «U700» «Нетішин».

 

Проект — 535М.

Завод — Гороховецький СБЗ

Рік — 1973

Клас — водолазний бот.

 

ТТХ:

Водотоннажність (т): нормальна — 248, повна — 285.

Головні розміри (м): 40,9×8,1×2,02.

ГЕУ дизельна, двовалова, у складі 2 двигунів ЗД-12А (2×300 к.с.)

Швидкість повного ходу – 12,5 вузл.

Дальність плавання – 1500 миль (10 вуз).

Автономність – 10 діб.

Екіпаж — 30 чол.

Обладнання – кран в / п 1 т, водолазний дзвін, декомпресійна камера.

 

Дане судно призначено для забезпечення підводно-технічних та суднопідйомних робіт на глибинах до 60 м, а також роботи з обслуговування дна акваторій і в рятувальних операціях.

 

Катер "Сватове" Катер "Сватове"

Кран

Катер "Сватове"

 

Ринда

Катер "Сватове"

 

Водолазний дзвін

 

Декомпресійна камера.

Щит керування камерою. Один з недоліків фото — в живу не бачиш деталей. Спінінг я побачив тільки на фото. Який кайф — можливість рибачити прямо з роботи.

U512 "Переяслав"

 

Раритет. Скоро виповниться 100 років.

 

Стаття з «За нашу Советскую родину» – про мічмана Поліщука, що загинув під час виконання с «Адмірал Нахімов».

ВМ-230 (назва  корабля в КЧФ СРСР) приймав участь в пошуковій операції на «Адмірал Нахімов» й водолаз загинув прямо в барокамері судна.

И. Ивлев. На затонувшем “Нахимове”.

 

«Ну и пошли на беседке вверх. Метров через десять меня тяжелый стал по аппарату стукать. Поворачиваюсь, а Юрки нет. Смотрю, а он вниз падает. Мы за ним вниз поехали. Тем временем тяжелый по телефону наверх доложил, что произошло. Там-то, когда мой свободный конец выбрали, поняли, что у нас не все в порядке, а тут и второй водолаз без страховки…

Спустились мы метров на сорок, беседка уже не вертикально, а с наклоном стоит. Отошел я от нее и пару кругов сделал в поисках Юрки. Но его нигде не было. Вернулся к беседке, подтянулся и тут меня тяжелый как схватит. Видно, ему команду с борта дали, чтобы хотя бы одного водолаза без страховки наверх доставил.

Матрос меня держал крепко, так и поехал я наверх в своих тяжелых раздумьях. Поднялись на борт, переоделись. На борту-то, до самого нашего прибытия не знали, кто из водолазов под водой остался. Только когда я кошелек расстегнул, они поняли, что искать надо Полищука.

 

Подняли по тревоге всех тяжелых водолазов, и они пошли его искать. Подняли его через два часа, примерно в пять утра. Сразу в барокамеру, но как над ним Витя Кацюба не колдовал, он в 9.00 там и умер.»

 

Машинне відділення

Головний двигун

 

 

Під час роботи двигунів — захист вух ой як потрібен.

 

ГРЩ

Камбуз

 

Надбудова

 

Каюта

 

Гальюн

 

Ще одна каюта

Нажаль кают-компанію не знайшов. Виникло питання — де розміщується екіпаж в 30 чоловік?

 

Рубка

Знову не побачив цікавого — а на столі то документи!

Судячи з СН «Орізон — Навігація» – це штурманський стіл.

 

Місце чергового

 

Лиман з ілюмінатора.

 

Щогла

 

Корма

 

Шлюпка

 

Лиман

 

Далі заключна частина — Порт.

 

Fet, ексклюзивно для mil.in.ua

 

«Переяслав» (A512) ВМС України Водолазне судно «Нетішин» (A700) Десантні катери та кораблі Флот