fbpx
Польський авіаремзавод допускає кооперацію з Україною в ремонті літаків нового покоління

Польський авіаремзавод допускає кооперацію з Україною в ремонті літаків нового покоління

Конотопський авіаремонтний завод «Авіакон» ОПК Польща

Можливу участь України в модернізації літаків виробництва США допускає генеральний директор авіаремонтного заводу WZL-2 (Польща) Альфред Залужний.

“Останні роки темпи співпраці не зменшуються, незважаючи на геополітичні зміни в світі – Польща стала членом НАТО, а Україна проголосила статус нейтральної держави. Продовження кооперації з українськими партнерами можливо і при переході на обслуговування техніки нового покоління, прийнятої на озброєння в країнах Альянсу за умови розв’язання проблем з технічною документацією”, – пояснив А. Залужний.

Гендиректор заводу високо оцінив якість послуг, що надаються українськими партнерами, і відповідність цих послуг стандартам НАТО, на які орієнтуються польські ВПС. “Практично всі українські підприємства сертифіковані за міжнародними стандартами ISO. Це дуже важливо, оскільки ISO – міжнародний стандарт якості, який наблизив Україну до вимог польських замовників”, – підкреслив А. Залужний

Гендиректор заводу додав, що після закінчення льотного ресурсу літаків радянського виробництва, які сьогодні знаходяться на озброєнні польської армії, завод перейде на обслуговування літаків, придбаних у США – F-16,С-130 та інші. “У цьому ми бачимо величезні можливості для себе і наших партнерів”, – підкреслив А. Залужний.

Він нагадав, що польський авіаремонтний завод має давню історію кооперації з підприємствами українського ОПК, які представляють ДК “Укрспецекспорт” і ДК “Укроборонпром”. “Українські підприємства зайняті в ключових проектах польського заводу – ремонті літаків сімейства “МиГ”, продовженні ресурсу Су-22 і ремонті вертольотів Ми-8. Ми працюємо з Україною багато років і у нас склалося хороше, перевірене часом партнерство. Мова йде про авіаремонтні підприємства Луцька, Львова, Одеси, Луганська”, – зазначив гендиректор WZL-2.

“За допомогою партнерів з Конотопа (ДП Конотопський авіаремонтний завод “Авіакон”) ми освоїли ремонт вертольота Ми-8 і вже виконали самостійно ремонт першого вертольота зі складу польських ВПС”, – заявив директор WZL-2. У перспективі, додав він, при освоєнні робіт щодо продовження ресурсу Су-22, можлива співпраця з підприємствами Запоріжжя.

За його словами, українські партнери є більш гнучкими, ніж в деяких інших країнах, оскільки на свої запити польська сторона отримує “швидкі відповіді та своєчасні результати”. Також він зазначив, що і в Польщі, і Україні на вищому рівні налагоджена система контролю за експортно-імпортними операціями спецтехніки, що виключає можливість будь-яких проблем в цьому напрямі.

Крім того, А. Залужний зазначив фінансову і організаційну дисципліну українських партнерів. “Українські партнери в особі ДК “Укрспецекспорт” і ДК “Укроборонпром” виконують фінансові зобов’язання в повному обсязі і у відповідності з усіма нормами законів. Вони пропонують конкурентні ціни і виконують роботи в строки, без втрати якості”, – заявив гендиректор WZL-2.

УКРІНФОРМ

Конотопський авіаремонтний завод «Авіакон» ОПК Польща