ArmA 2 - огляд

Аватар користувача
angelo
Повідомлень: 175
З нами з: Чет серпня 06, 2009 5:03 pm

Re: Завдання цієї гілки форума

Повідомлення angelo » Вів грудня 29, 2009 8:12 pm

Ох, разочаровался я в игре с последним патчем. Накатил 1.05 за 23-е декабря на версию от Акеллы. Страшные глюки ИИ и тормоза графики. Есть подозрения что это из-за кривой системы защиты, т.к. последний патч является официальным noDVD. Поэтому прошу потестить оригинальную версию с последним патчем и отписаться.

А вообще игра очень забагованная. Не нравится мне эта тенденция фиксить баги "вживую", когда игра уже выпущена и покупается.

Создание укрмода одобряю и готов посодействовать))

http://forums.bistudio.com/forumdisplay.php?f=9
В помощь, если что.

Sukh
Модератор
Повідомлень: 452
З нами з: Нед червня 14, 2009 6:24 pm
Звідки: Kyiv, Ukraine
Контактна інформація:

Re: Завдання цієї гілки форума

Повідомлення Sukh » Вів грудня 29, 2009 8:23 pm

Версія ліцензійна? Форуми усі знаю, але все одно дякую. Скоро створю тему, в якій буде перераховано, яка саме допомога знадобиться. Сам розбираюся в усьому, але потроху, це і є проблема :) .

Аватар користувача
angelo
Повідомлень: 175
З нами з: Чет серпня 06, 2009 5:03 pm

Re: Завдання цієї гілки форума

Повідомлення angelo » Вів грудня 29, 2009 8:29 pm

Версия, русифицированная Акеллой, кряков не ставил. Последний патч- оф. нодвд. Т.е. версия полностью лицензированная. Правда есть подозрения что глюки из-за некоторых различий в локализациях, оригинальной и русской. Там такая сложная система защиты - FADE. Она основывается на компонентах игры, периодечески проверяя их на целостность и соотв.оригиналу. Это, если я правильно помню описание. Надо бы поднять. С последним патчем FADE либо отключается, т.к. патч-нодвд, но отключается он крайне криво, т.к. НГ, дедлайн на носу, разработчики поленились потестить, или чего еще. Или последний патч просто что-то делает с работой FADE, который начинает находить отличия уже в русской версии, из-за этого возникает несовместимость, и получаются глюки ИИ и тормоза графики. Даже у людей были сходные симптомы с последним патчем.

p.s. я вообще не одобряю игры, у которых в разделе тех.саппорта сто страниц с темами по проблемам.

Sukh
Модератор
Повідомлень: 452
З нами з: Нед червня 14, 2009 6:24 pm
Звідки: Kyiv, Ukraine
Контактна інформація:

Re: Завдання цієї гілки форума

Повідомлення Sukh » Вів грудня 29, 2009 8:33 pm

Все одно не зрозумів, як в тебе версія :). В тебе ключ ліцензійний, то дивно, бо основні помилки виправлені, якщо ключ не ліц., то нічого дивного, FADE працює саме з ключем і залишається в 1.05.

Аватар користувача
Ulan
Повідомлень: 761
З нами з: Суб листопада 21, 2009 6:25 pm
Звідки: Харкiв
Контактна інформація:

Re: Завдання цієї гілки форума

Повідомлення Ulan » Сер грудня 30, 2009 2:16 pm

як ігра? стоє пограти?
Зображення
Зображення

Sukh
Модератор
Повідомлень: 452
З нами з: Нед червня 14, 2009 6:24 pm
Звідки: Kyiv, Ukraine
Контактна інформація:

ArmA 2 - огляд

Повідомлення Sukh » Чет січня 07, 2010 10:51 am

Тут розгляну історію серії бойових симуляторів від компанії Bohemia Interactive та основних їх модифікацій.

Зображення

Отже, у 2001 році з'явився на світ симулятор "Операція Флешпоінт"(ОФП). За перший рік гру купило 2 млн людей(тоді це було дуууже багато), а сама вона отримала чимало нагород. І нічого дивного - це був справжній ПРОРИВ! За сюжетом, у 1985 році генерал Губа - противник курсу Перебудови Горбачова, своїми силами захоплює невеличкий острів Еверон, щоб зпровокувати США на війну з СРСР і прийти до влади. Гравцям пропонувалося щось небачене до тих пір; вони могли керувати одиноким піхотинцем, цілим відділенням, будь-якою вантажівкою, танком, гелікоптером і все це на островах площею кілька десятків квадратних кілометрів з лісами, полями, селами, горами; з автентичною погодою, денним циклом і навіть рухомим зоряним небом і місяцем. Гра претендувала на реалізм - рідко коли солдат залишався живим після влучення кулі. Ще було доповнення "Рух Опору", в якому потрібно було керувати партизанським загоном і боротися з радянськими інтервентами у вигаданій острівній республіці Ноговія.

Але це ще не все. Разом з грою, розробники випустили незабаром інструменти для створення свого ігрового контенту. Сьогодні така практика нормальна, але тоді це був один з перших подібних досвідів. Результатом стала поява сотень(а може і тисяч) різних аддонів і модифікацій, починаючи від якоїсь гвинтівки і моделі піхотинця і закінчуючи комплексними реалістичними модифікаціями та навіть конверсій(наприклад, мод Зоряних Війн, Фолклендів, В'єтнаму). Тоді і з'явився Укрмод, ось скріншоти піхоти з нього:
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

Наостанок відмічу, що на базі ОФП був розроблений симулятор-тренажер для американсько армії VBS1, але про нього напишу в окремій темі.

Зображення

Після розриву стосунків з видавцем, Богемія втратила права на бренд ОФП, і тому очікуване продовження вийшло під назвою ArmA. Пройшло більше 5 років, комп'ютери стали значно потужнішими і головні зміни торкалися графічної частини, нової скриптової мови, розширення можливостей. З Холодної війни 80х дія перейшла у сучасну еру. Сюжет розповідав про громадянську війну з участю США в одній острівній державі на півдні Атлантики. Взагалі, тільки в ОФП була сильна сінглплеерна частина.

Як і раніше, вийшло кілька сотень різних модів, особливо треба відмітити ACE - Advanced Combat Environment. В ньому, як ні в якій жодній грі до цього часу, була продемонстрована високий рівень реалізму. Це включало в себе реалістичну поведінку озброєння, складну систему поранень і медицини, розширений набір спорядження і тд.

На базі ArmA був випущений симулятор VBS2.

Зображення

Чергова серія вийшла влітку 2009 року. Графічне оформлення зазнало ще більших змін, особливо в плані освітлення та побудови вегетації. Сюжет розповідає про війну у пострадянській республіці Чорнорусія. Окрім місцевих ЗС та повстанців, в конфлікт втручаються США та РФ. Саме для ArmA 2 та ACE 2 я і розроблюю модифікацію ЗСУ.

До речі, ось солдати ЗС Чорнорусії, нічого не нагадує?))
Зображення

Обговорення гри, загальні питання тут. В Україні, на жаль, вона не продається, але можу організувати доставку з Росії, про це пишіть у ПП.
Сайт української спільноти Арма.

Аватар користувача
Алексей
Повідомлень: 199
З нами з: П'ят червня 26, 2009 2:04 pm
Звідки: Украина Донецк
Контактна інформація:

Re: ArmA 2 - огляд

Повідомлення Алексей » Чет січня 07, 2010 6:52 pm

Не здорово конечно что там есть наша техника амуниции я т.д но мне сама игра не понравилась , а может просто мало играл.

Sukh
Модератор
Повідомлень: 452
З нами з: Нед червня 14, 2009 6:24 pm
Звідки: Kyiv, Ukraine
Контактна інформація:

Re: ArmA 2 - огляд

Повідомлення Sukh » Чет січня 07, 2010 7:28 pm

На мою думку, сінглплеєр помер в ОФП, уся фішка АрмА та АрмА 2 у грі по мережі, особливо кооперативні місії.

Аватар користувача
zagrava
Повідомлень: 2813
З нами з: Нед березня 08, 2009 1:10 pm
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: ArmA 2 - огляд

Повідомлення zagrava » Пон лютого 08, 2010 8:09 pm

По мережі теж грати є снес тільки в команді і з усвідомленням якоїсь конкретної місії. А то бігаєш по півгодини по острову тільки в надії дістатися місця боїв.
Наша правда на вістрі нашої шаблі.
Зображення

Аватар користувача
Antua
Повідомлень: 410
З нами з: Суб вересня 19, 2009 3:48 am
Звідки: Buenos Aires

Re: ArmA 2 - огляд

Повідомлення Antua » Вів лютого 09, 2010 3:17 am

Хтось буде добрий і перекине лінк де я можу скачати УкрМод для OparationFlashpoint Дякую!
"З таким братом краще бути сиротою!"

Відповісти