Сторінка 2 з 21

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Нед березня 17, 2013 10:03 pm
Alexeizin
Alexey писав: Согласен, это всё тоже веские факторы, и тоже должны учитываться. Думаю что всё же разумным компромиссом будет предельный вес в 60 тонн.
Ну а на вес "Абрамса" всё же не стоит сильно оглядываться - это единый танк армии США, и под него разрабатывалась соответствующая инфраструктура и средства обеспечения (равно как и в СССР по танки весом 40-45 тонн).
До цього потрібно виважено віднестись і взвісити всі за і проти. Цілком можливо, що вийде вкластися в обмежування ваги в 60 тон, і це буде добре, а якщо ні, то гадаю, що слід все ж таки розробляти нові системи переправи під нові стандарти. Врешті решт вони вже й так старі :)

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Нед березня 17, 2013 10:25 pm
Alexey
Alexeizin писав: До цього потрібно виважено віднестись і взвісити всі за і проти. Цілком можливо, що вийде вкластися в обмежування ваги в 60 тон, і це буде добре, а якщо ні, то гадаю, що слід все ж таки розробляти нові системи переправи під нові стандарти. Врешті решт вони вже й так старі :)
ПМП ещё лет 50 эксплуатировать будут :) А переправочную технику (ПММ с ПТСами) в свое время разрабатывал Луганский тепловозный (правда сейчас в перечне предлагаемой продукции инженерной техники нет), так что можно и о новой технике подумать.

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Пон березня 18, 2013 8:39 am
Alexeizin
Олег писав:обслуживание двивателя в такой схеме - не будет усложнено?
Олег, це щоб більше було зрозуміло щодо першого двигуна.:
Зображення
При розвороті башти виходить приблизно те ж саме, що і в теперешніх машинах.

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Пон березня 18, 2013 9:15 am
Vold
заміна двигуна потребуватиме демонтажу башти і не тільки заміна..
все ж переднє МТО більш перспективне на мою думку.

Потім ще зауваження щодо гусеничного рушія - як ви уявляєте собі подолання таким танком уступу чи стінки?..

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Пон березня 18, 2013 10:08 am
Alexeizin
Vold писав:заміна двигуна потребуватиме демонтажу башти і не тільки заміна..
все ж переднє МТО більш перспективне на мою думку.
Для заміни двигунів демонтаж башти не потрібен. Я вище вже писав, що боеукладка другої черги планується бути швидкозмінною і замінюватись за допомогою ТЗМ через кормову рампу.
Витягання боеукладки повинно здійснюватися на салазках, далі по ним же можна витягати і блоки МТО Це навіть легше, бо для цього не потрібний кран, а штатна ТЗМ зможе проводити обидві операції.
Vold писав:Потім ще зауваження щодо гусеничного рушія - як ви уявляєте собі подолання таким танком уступу чи стінки?..
Гусеничний рушій взагалі може бути і стандартним, але це приведе до ускладнення трансмісії, хоча гадаю все це можливо. В цьому випадку виграємо в удільному тиску на землю, але можемо програти в живучості, бо тоді пошкодження однієї з гусениць приведе до виходу танка з строю.
Щодо переваг, або недоліків обох схем, то тут висновки потрібно робити по підсумкам ходових випробуванням. Головне вважаю, що при цій компоновці матимемо вибір робити або так або інакше.
ПМ: Взагалі, на мій погляд зараз конструктори танків зіштовхнулися з проблемою обмеженості сучасних двигунів і трансмісій. Наприклад звичайна БКП має непогані характеристики але її використання доцільне лише при потужності двигунів до 1200 к/с. При збільшені потужностей ми маємо робити більш досконалу і більш потужну трансмісію, а це зайва вага. При використанні двох звичайних двигунів 6ТД-2 всіх цих проблем можна уникнути і отримати загальну потужність у 2400 к/с при об’ємі МТО до 6 метрів кубічних. Взагалі завдяки наявності у нас такого двигуна як 6ТД ми вже зараз маємо можливість створення цієї машини, і у нас для цього вже є всі необхідні технології, а також більшість вузлів і агрегатів випускаються серійно.

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Пон березня 18, 2013 11:11 am
Vold
Alexeizin писав: Щодо переваг, або недоліків обох схем, то тут висновки потрібно робити по підсумкам ходових випробуванням. Головне вважаю, що при цій компоновці матимемо вибір робити або так або інакше.
та й так видно що він днищем корпусу буде битися об перешкоди по центру, а там якраз двигуни закріплені.
Vold писав:Витягання боеукладки повинно здійснюватися на салазках, далі по ним же можна витягати і блоки МТО Це навіть легше,
тобто, щоб замінити передній двигун треба витягти обидва а потім таки знову два встановити?.. салазки то добре, але як дібратися до чотирьох БКП щоб відєднати їх від двигунів?.. а паливопроводи, й все таке інше?..

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Пон березня 18, 2013 11:31 am
Alexeizin
Vold писав: та й так видно що він днищем корпусу буде битися об перешкоди по центру, а там якраз двигуни закріплені.
Цілком можливо. Тут треба вибирати, або підвищена живучесть машини, або можливість скакати по метровим стінкам.
Vold писав: тобто, щоб замінити передній двигун треба витягти обидва а потім таки знову два встановити?..
Так, іншої альтернативи при такому розміщенні двигунів не має. Можна спробувати встановити двигуни спереду і с заду, але це приведе до збільшення об'єму і до того, що двигуни можна буде легко вразити з верхньої полусфери з гранатомету, або боєприпасам тупу " ударне ядро".
Vold писав:салазки то добре, але як дібратися до чотирьох БКП щоб відєднати їх від двигунів?.. а паливопроводи, й все таке інше?..
Якщо витягнути боеукрадку другої черги, то дотягнутися можна до чого завгодно.

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Пон березня 18, 2013 11:32 am
Sacred
Два двигуни - занадто.

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Пон березня 18, 2013 11:37 am
Alexeizin
Sacred писав:Два двигуни - занадто.
30-35 к/с на тону, це вже сучасна вимога для танків нового покоління.

Re: Перспективний танк нового покоління.

Додано: Пон березня 18, 2013 11:41 am
Vold
Alexeizin писав: Цілком можливо. Тут треба вибирати, або підвищена живучесть машини, або можливість скакати по метровим стінкам.
а де тут підвищена живучість?..
Alexeizin писав:
Якщо витягнути боеукрадку другої черги, то дотягнутися можна до чого завгодно.
в вас що забагато заброньованого простору, поверх двигуна пішки ходити можна?..

я давно помітив, що довге спілкування з Шестпером веде до породження броньованих монстрів..)
30-35 к/с на тону, це вже сучасна вимога для танків нового покоління.
хто сказав?.. і нафіга стільки?