Перспективний танк нового покоління.
Re: Перспективний танк нового покоління.
а навіщо мудрувати з електродвигунами, коли можна просто передньо привідну машину робити?
Re: Перспективний танк нового покоління.
Або взагалі з двома двигунами.JamalUA писав:а навіщо мудрувати з електродвигунами, коли можна просто передньо привідну машину робити?
Щоб загинути за країну смертю героя багато розуму не потрібно, значно розумніше зробити так, щоб смертю героя за свою країну загинув солдат противника.
-
- Повідомлень: 4184
- З нами з: Нед липня 25, 2010 6:21 pm
- Звідки: Харків
- Контактна інформація:
Re: Перспективний танк нового покоління.
кпд выше? Ну по типу тепловозов.JamalUA писав:а навіщо мудрувати з електродвигунами, коли можна просто передньо привідну машину робити?
Re: Перспективний танк нового покоління.
В цьому є сенс, можна тихенько під'їхати на акумуляторах до переднього краю, або відповзти в тил при виході з ладу дизеля.JamalUA писав:а навіщо мудрувати з електродвигунами, коли можна просто передньо привідну машину робити?
Колыбелью Московии было кровавое болото монгольского рабства, а не суровая слава эпохи норманнов. А современная Россия есть не что иное, как преображенная Московия. (с) К.Маркс
Re: Перспективний танк нового покоління.
а у нас є такі електродвигуни? чи є десь експлуатація на техніці? а щоб повзати по тихому, там має бути ТАКІ акумулятори і ТАКИЙ відсік під них...AlexeyI писав:В цьому є сенс, можна тихенько під'їхати на акумуляторах до переднього краю, або відповзти в тил при виході з ладу дизеля.JamalUA писав:а навіщо мудрувати з електродвигунами, коли можна просто передньо привідну машину робити?
-
- Повідомлень: 4184
- З нами з: Нед липня 25, 2010 6:21 pm
- Звідки: Харків
- Контактна інформація:
Re: Перспективний танк нового покоління.
ну как то был слух про проект то ли танка, то ли БТР с электродвигателями у ХКБМ (емнип).JamalUA писав:а у нас є такі електродвигуни? чи є десь експлуатація на техніці? а щоб повзати по тихому, там має бути ТАКІ акумулятори і ТАКИЙ відсік під них...AlexeyI писав:В цьому є сенс, можна тихенько під'їхати на акумуляторах до переднього краю, або відповзти в тил при виході з ладу дизеля.JamalUA писав:а навіщо мудрувати з електродвигунами, коли можна просто передньо привідну машину робити?
Но ползти на аккумуляторах для танка это уже перебор.
Re: Перспективний танк нового покоління.
Ага, саме так, це залежить від ємності акумулятора чи він буде їхати 1 хвилину чи пів-години, але якщо дизеля перевести на малі оберти, то генератор дасть частину енергії, а недостатню компенсувати акумом.General Dead писав:ну как то был слух про проект то ли танка, то ли БТР с электродвигателями у ХКБМ (емнип).
Но ползти на аккумуляторах для танка это уже перебор.
До речі поліцаї так їздять на своїх гібридах, десь км 30-40/год на акумах, а швидше на основному.
Колыбелью Московии было кровавое болото монгольского рабства, а не суровая слава эпохи норманнов. А современная Россия есть не что иное, как преображенная Московия. (с) К.Маркс
Re: Перспективний танк нового покоління.
Гибридні установки не дають збільшення потужності, але збільшують об'єм МТО майже в два рази. об'єм МТО наших танків вдвічи меньше за об'єми МТО західних машин і тому, якщо наприклад ми спроектуємо машину за габаритами західних танків, або нам дістанеться на халяву сотня, друга "Абрамсів", то в теорії в них можна засунути скажемо 6ТД-3 з генератором.
Тільки чи є в цьому сенс? Може краще засунути туди наприклад два 6ТД-2Е і мати 2,4 тис. к/с замість 1,5 тис? В цивільних машинах використання гибридних силових установок дає можливість економити пальне, тут питань не має, а ось чи виправдене таке збільшення заброньованого об'єму в бронітехниці, особливо в танках, це питання дуже суперечливе.
Тільки чи є в цьому сенс? Може краще засунути туди наприклад два 6ТД-2Е і мати 2,4 тис. к/с замість 1,5 тис? В цивільних машинах використання гибридних силових установок дає можливість економити пальне, тут питань не має, а ось чи виправдене таке збільшення заброньованого об'єму в бронітехниці, особливо в танках, це питання дуже суперечливе.
Використання електротрасмісії в БТРах може бути виправдано зменьшенням об'єму, та спрощенням трансмісії, тому тут сенс є, але не в танках.General Dead писав: ну как то был слух про проект то ли танка, то ли БТР с электродвигателями у ХКБМ (емнип).
Щоб загинути за країну смертю героя багато розуму не потрібно, значно розумніше зробити так, щоб смертю героя за свою країну загинув солдат противника.
Re: Перспективний танк нового покоління.
Якщо все забронювати то такий танк може й не зрушити з місця.Alexeizin писав: Тільки чи є в цьому сенс? Може краще засунути туди наприклад два 6ТД-2Е і мати 2,4 тис. к/с замість 1,5 тис? В цивільних машинах використання гибридних силових установок дає можливість економити пальне, тут питань не має, а ось чи виправдене таке збільшення заброньованого об'єму в бронітехниці, особливо в танках, це питання дуже суперечливе.
Візмем бронекапсулу 2мх2мх2м, при вазі броні ~8т/Мкуб і товщині стінки 10 см отримаємо ~20т, а ще є вага шасі, двигуна, гармати...
Колыбелью Московии было кровавое болото монгольского рабства, а не суровая слава эпохи норманнов. А современная Россия есть не что иное, как преображенная Московия. (с) К.Маркс
Re: Перспективний танк нового покоління.
Ну, тепер самі скажіть - чи доцільно збільшувати заброньований об'єм машини таким чином? А в реальності об'єми більше, плюс забули про боєкомплект, ПММ, обладнання і таке інше.AlexeyI писав:Якщо все забронювати то такий танк може й не зрушити з місця.
Візмем бронекапсулу 2мх2мх2м, при вазі броні ~8т/Мкуб і товщині стінки 10 см отримаємо ~20т, а ще є вага шасі, двигуна, гармати...
Об'єм наших танків складає 12-13 метрів кубічних, у Абрамса майже двацять.
В будь якій броньованій техниці збільшення заброньованого об'єму повинно бути життєво необхідним і обгрунтованим, саме тому і кажу, що доцільність використання гибридних установок в танках під великим питанням.
Щоб загинути за країну смертю героя багато розуму не потрібно, значно розумніше зробити так, щоб смертю героя за свою країну загинув солдат противника.