Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Аватар користувача
Vold
Повідомлень: 2980
З нами з: Суб листопада 20, 2010 10:58 pm
Контактна інформація:

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення Vold » Чет березня 31, 2011 5:45 pm

тут дві біди. Грошей в держави нема, а "зацікавлені" не знають с якого боку до корови підійти, а поради по формі плям на шкірі та рогів хочуть давати.
Ахтунг! Процент ватності на форумі близький до критичного, можливі прориви ворожої агентури.

_Aleks_
Повідомлень: 1556
З нами з: Суб березня 27, 2010 10:46 pm

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення _Aleks_ » Чет березня 31, 2011 8:35 pm

Vold писав:тут дві біди. Грошей в держави нема, а "зацікавлені" не знають с якого боку до корови підійти, а поради по формі плям на шкірі та рогів хочуть давати.
Та інші тут біди :lol: :
- в держави не грошей, в неї мізків немає;
- армії в особі її керманичів нічого не треба;
- простіше за все взяти і закритикувати, це не вимагає ні ідей, ні свіжого мислення, ні особливої підготовки.
Моя позиція така: цікаво людині - нехай робить, може колись зробить щось корисне. Чи дізнається щось корисне / цікаве для себе.
Врешті-решт є люди які займаються практично тим самим (в металі, бо їм за це платять ;) ). Хтось робить концепти місячного комбайну для NASA, хтось концепти для американської армії як хлопці з серії програм "Брати по зброї" (до речі безпілотним варіантом їх швидкохідного гусеничного витвору серьйозно зацікавилась армія - недавно на army-guide читав).

Sukh
Модератор
Повідомлень: 452
З нами з: Нед червня 14, 2009 6:24 pm
Звідки: Kyiv, Ukraine
Контактна інформація:

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення Sukh » Суб квітня 02, 2011 8:10 am

Vold писав:тут дві біди. Грошей в держави нема, а "зацікавлені" не знають с якого боку до корови підійти, а поради по формі плям на шкірі та рогів хочуть давати.
З таким підходом той же ХКБМ міг би вже розвалитися. Треба розробляти і генерувати ідеї, не зважаючи на сьогоднішні обставини в державі. Тому що безлад колись закінчиться, а от напрацюваний досвід відновити не вийде, якщо один раз втратиш.

хомячек
Повідомлень: 471
З нами з: Суб липня 16, 2011 6:07 pm

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення хомячек » Суб липня 23, 2011 11:53 am

A_Mel писав:Вирішив створити цю тему через те, що в інформаційному просторі майже відсутні повідомлення щодо альтернатив і перспектив розвитку вітчизняного ВПК у сфері виробництва транспортних засобів військового призначення.

Тому, запрошую ознайомитися з моїми концептами такої техніки на :geek: http://blog.meta.ua/users/@214752/

Ось одне з зображень:


...ну с ладьей понятно...хотя плавать такая дура врядле сможет. Также не ясно где силовая установка. Прострнство для МтО справа от механика слишком мало для такой дуры...даже вбтр4 там лишь небольшой лаз. А если сзади, то непонятно как осуществляется высака десанта. В любо случае высадка сбоков - это анахронизм. И до универсальности такой компоновки оч. далеко


Но модуль вооружения вызывает большие сомнения...ело в том, что не совсем понтно де там может разместится боекомплект и как будет осуществлена его подача. И это только один из вопросов.
За счет чего поднимается пушка и ракеты? НАпример в иракских бтр4 там подьемником через сектор вертится по вертикали вся бронемаска, в которой и пкт, и пушка, и агс спарены. В другом модуле, там весь модуль целиком работает по вертикале по зубчатому сектору внизу, но у него большие траблы с балансировкой по мереотстрела боекомплекта возникают.

Аватар користувача
alex999
Експерт
Повідомлень: 243
З нами з: П'ят травня 07, 2010 10:11 am

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення alex999 » Сер вересня 14, 2011 7:31 pm

Я коли побачив ось цей малюнок
Зображення
Мені згадався наступний матеріал...

Виктор Кудряченко
заместитель генерального директора концерна "Техвоенсервис"
2010г.
...
Изначально, наш электромобиль герметичен и не имеет привычных смотровых стекол. Управление транспортам средством выполняется по мониторам с помощью телевизионных и тепловизионных камер и целого ряда других датчиков. Исходя из этого, в процессе подготовки водителей в кабине электромобиля создается абсолютно адекватная виртуальная реальность, адекватная фактическому вождению на местности. Поэтому, нам не требуется создания сложных отдельных тренажерных комплексов, дополнительных математических моделей, потому как наш автомобиль уже сам по себе весь состоит из электроники и автоматики. Помимо всего прочего, при создании этого электромобиля мы пытаемся собрать воедино все новейшие разработки, которые мы можем охватить.

Эту интересную и перспективную работу мы проводим совместно с Институтом автоматизированных систем и вместе с экспертами Центра исследований армии, конверсии и разоружения. Этот электромобиль уже вобрал в себя новейшие конструкционные материалы, самые передовые разработки в области электротехники. Мы уже полностью отработали вопросы электронного управления движением этого уникального транспортного средства. Немаловажным является возможность электромобиля преодолевать водные преграды. Я думаю, вы все знаете, что традиционные украинские автомобилестроители предлагали Министерству обороны Украины свои разработки, которые лишены этой важной способности. При этом, электромобиль может преодолевать водные преграды без дополнительной подготовки, передвигаться по водной поверхности на высокой скорости. Я уже не говорю о том, что на этом полноприводном электромобиле возможна установка различных выдвижных дистанционно управляемых боевых модулей, при этом, он имеет достаточное бронирование. Пока нам удается всё это делать и первые результаты уже есть.
...
Правда там мова була про авто класу УАЗ-Хамві

Але все ж ...

_Aleks_
Повідомлень: 1556
З нами з: Суб березня 27, 2010 10:46 pm

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення _Aleks_ » Сер вересня 14, 2011 11:06 pm

Цікаво, звичайно. Насамперед електричною трансмісією. Наскільки мені відомо, в серійних машинах вона поки не втілювалась жодного разу. А от першою серійною машиною в якій втілений огляд лише за допомогою камер (принаймні для десанту) є сингапурський "Тірекс".
Звичайно, з зображеним на малюнку модулем кількість десанту не може становити 10 осіб. Дуже "радують" також паливні баки прямо під сидіннями десанту. Поза сумнівом, це дуже прогресивно ;) .
А загалом - це лише гарна картинка. Дуже цікаво було б побачити подібну річ в металі. Чи хоча б подивитись ТТХ.

Аватар користувача
Vold
Повідомлень: 2980
З нами з: Суб листопада 20, 2010 10:58 pm
Контактна інформація:

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення Vold » Чет вересня 15, 2011 8:48 am

на танках втілювалася серійно

На БТР - як приклад шведський Тор
http://www.military-today.com/apc/sep_8x8.htm
Ахтунг! Процент ватності на форумі близький до критичного, можливі прориви ворожої агентури.

_Aleks_
Повідомлень: 1556
З нами з: Суб березня 27, 2010 10:46 pm

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення _Aleks_ » Чет вересня 15, 2011 12:52 pm

Дуже цікава машина. Ось, до речі, непогана стаття російською : http://www.military-informer.narod.ru/SEP.html
Наскільки я зрозумів:
1. машина поки не випускається серійно (принаймні поки мені інформації щодо серійного випуску знайти не вдалось);
2. на останніх версіях машини SEP 8х8
реализована механическая карданная передача вместо использования электропривода.
(в тексті).

На яких саме серійних танках застосовувалась електрична трансмісія, Vold?

Аватар користувача
Vold
Повідомлень: 2980
З нами з: Суб листопада 20, 2010 10:58 pm
Контактна інформація:

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення Vold » Чет вересня 15, 2011 1:00 pm

На французських багатьох

http://btvt.narod.ru/1/el_transm.htm

ну, й якщо Фердинанд рахувати як танк - також..))
Ахтунг! Процент ватності на форумі близький до критичного, можливі прориви ворожої агентури.

_Aleks_
Повідомлень: 1556
З нами з: Суб березня 27, 2010 10:46 pm

Re: Альтернатива БТР-4, Дозору, Козаку та ін.

Повідомлення _Aleks_ » Чет вересня 15, 2011 1:08 pm

Тобто на самому початку танкової ери + обмежена серія "Елефантів" під час ДСВ ;) .
За статтю дякую, цікаво.

Відповісти