Катери Island: модернізація для Пакистану

В 2016-у році для Берегової охорони Пакистану було від Сполучених Штатів було передано два патрульні катери типу Island, що раніше були у складі Берегової охорони США як USCGC Grand Isle (WPB-1338) та USCGC Key Biscayne (WPB-1339).

Після необхідного технічного обслуговування та модернізації у 2017-у році вони були доставлені до Пакистану за допомогою транспортного судна SLNC Norfolk:

Колишні USCGC Grand Isle (WPB-1338) та USCGC Key Biscayne (WPB-1339) під час транспортування до Пакистану Фото: schuylerline.com

У складі пакистанської берегової охорони вони отримали назви Sabqat (1066) та Rafaqat (1068) та несуть службу у складі 26-го дивізіону патрульних катерів (26th Offshore Patrol Squadron).

Пакистанські Island під час служби

Обидва катери перебували у доброму технічному стані та проходили відповідний регламентний та доковий ремонт вчасно. USCGC Grand Isle (WPB-1338) у 2011-у році впродовж 26 тижнів пройшов капітальний ремонт під час якого йому було замінено пошкоджені іржею ділянки корпусу нижче ватерлінії та проведено ремонт силових установок.

USCGC Grand Isle (WPB-1338) під час докового ремонту у 2011-у році Фото: goodmorninggloucester.org
USCGC Grand Isle (WPB-1338) під час докового ремонту у 2011-у році Фото: goodmorninggloucester.org

Спочатку передбачало провести звичайний доковий ремонт на 8 тижнів, але вже під час постановки на пірс ці плани були відкореговані та бюджет зріс з 1,6 млн доларів до 2,7 млн доларів.

Після ремонт катер експлуатувався Береговою охороною США до грудня 2016-го року коли був переданий Пакистану разом з іншим катером типу Island – USCGC Key Biscayne (WPB-1339)  в рамках Програми реалізації надлишкового майна (EDA)

В процесі модернізації на судноремонтному підприємстві Берегової охорони США у Балтіморі спеціалістами Marine Electric Systems на обидва катери було встановили сучасну електронно-картографічну систему Transas NaviSailor 4000 ECDIS, яка показує на електронній навігаційній мапі повну інформацію про місцерозташування катера, що надходить від навігаційних датчиків.

Система Transas Navi-Sailor 4000

За допомогою цієї системи можливо планувати маршрут та здійснювати його контроль.

До складу системи входить комплект основних додатків:

• Navi-Sailor 4000,
• радіолокаційну станцію Navi-Radar 4000,
• система показу навігаційної інформації Navi-Conning 4000
• система пошуку небезпек Alarm Monitoring System (AMS).

Робоче місце оператора системи Transas Navi-Sailor 4000 на одному з пакистанських катерів Island

На додаток до неї було встановлено оптико-електронну станцію (ОЕС) FLIR-M618 з тепловізійною камерою.

Вона здатна виявляти людину на відстані у 1,2 км та судно на відстані у 2,4 милі (3,9 км).

Дисплей оптико-електронної станції FLIR на одному з пакистанських катерів Island

Сама ОЕС вологозахищена, гіростабілізована та керується дистанційно з містка:

Змонтована нова РЛС Transas та оптична станція FLIR на мачті катеру

Окрім цього як і українські Island катери для Пакистану пройшли загальний об’єм ремонтних робіт  – доковий ремонт, поточний ремонт пристроїв, механізмів та систем.

Загальні характеристики катерів:

Водотоннажність: 168 тонн
Довжина: 34 метрів
Швидкість: до 29,5 вузлів.
Екіпаж: 16 осіб
Автономність: 5 діб.
Дальність плавання: 3000 миль
Озброєння: 25-мм автоматична артилерійська установка Mk 38 Bushmaster
12,7-мм кулемети М2НВ

Катери класу «Айленд» будувалися верф’ю Bollinger Shipyards в Локпорті (штат Луїзіана) з 1985 по 1992 роки в кількості 49 корпусів (бортові номери WPB 1301 – WPB 1349) для Берегової охорони США.


Працюємо для Вас. Підтримати Мілітарний можна через карту ПриватБанку: 5168 7422 1101 4877

Також підписуйтесь на наші сторінки у Facebook та Twitter. Також долучайтесь до нашого каналу у Telegram


  • Редакція Українського мілітарного порталу. З пропозиціями та зауваженнями пишіть нам на пошту: mail.milinua@gmail.com


    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю