КБ “Південне” розробляє нову зенітну керовану ракету

Час читання:1 хвилина

Як повідомляє Ukrainian Military Pages Державне підприємство «Конструкторське бюро «Південне» отримало патент на зенітну керовану ракету нової конструкції. Заявка на видачу патенту до Українського інституту промислової власності («Укрпатент») була подана торік у жовтні.

Згідно опису зенітна керована ракета, складається з відсіку наведення з притупленим радіопрозорим обтічником оживальної форми, відсіку керування, реактивного силового блока, бойового відсіку з вкладною осколково-фугасною бойовою частиною, маршевого РДТП (ракетний двигун твердого палива), крил, розташованих біля центра мас, хвостового відсіку з аеродинамічними рулями, до того ж крила та рулі повернуті під кутом 45˚ до площин стабілізації, а реактивний силовий блок і бойовий відсік утворюють єдиний 30 відсік.

Для пояснення роботи запропонованої корисної моделі прикладені креслення, де на фіг. 1 55 показаний поздовжній розріз ЗКР, на фіг. 2 показаний поперечний розріз (А – А) відсіку з імпульсними двигунними установками, а на фіг. 3 розгортка W поверхні А, розріз якої показаний на фіг. 2, де:

Ракета КБ Південне

поз. 1 – реактивний силовий блок;
поз. 2 – корпус;
поз. 3 – грань корпуса силового блока;
поз. 4 – посадкове місце під імпульсний двигун;
поз. 5 – імпульсний двигун;
поз. 6 – нарізне з’єднання;
поз. 7 – яруси імпульсних двигунів;
поз. 8 – ряди імпульсних двигунів;
поз. 9 – бойове оснащення

Ракета КБ Південне в розрізі А-А
Розгортка поверхні

Робота запропонованої корисної моделі здійснюється наступним чином: в ЗКР після виходу з ТПК за командами системи керування (у відповідності до програми польоту) здійснюється ввімкнення необхідної кількості одиничних імпульсних двигунів в потрібному напрямку для творення корегуючого зусилля за трьома каналами керування.

Внаслідок технологічності конструкції реактивного силового блока, імпульсні РДТП підключаються від єдиної системи керування і створюють бокові та обертаючі корегуючі зусилля на різних ділянках траєкторії польоту ЗКР, наприклад під час виходу з ТПК на ділянці схилення (початкова ділянка керованого польоту ЗКР) та на ділянці наведення на ціль (кінцева ділянка польоту ЗКР) з необхідними перевантаженнями і забезпечує задану точність стрільби.

Таким чином поставлена технічна задача вирішена та досягнутий новий технічний результат.


  • Підписуйтесь на наші сторінки у Facebook та Twitter. Також долучайтесь до нашого каналу у Telegam


  • Щодо роботи порталу пишіть Ваші побажання та зауваження нам на пошту: mail.milinua@gmail.com


    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю