fbpx
Китай замовив 250 українських двигунів для розгортання серійного виробництва  L-15

Китай замовив 250 українських двигунів для розгортання серійного виробництва L-15

«Мотор-Січ» L-15 Falcon Авіація ДП «Івченко-Прогрес» Навчально-бойові літаки

Китай планує почати серійне виробництво навчально-тренувального літака L-15 з українським двигуном АІ-225-25Ф з форсажною камерою згоряння.

Повідомляється, що Китай замовив 250 двигунів цього типу 250. Базова модель двигуна АІ-222 встановлювалася на прототипах УТС.

Двигун АІ-222 розроблений конструкторським бюро ДП “Івченко-Прогрес” (Запоріжжя, Україна) і в даний час використовується на російських УТС Як-130. Ці двигуни також встановлені на трьох з чотирьох прототипів L-15. Прийнято рішення, що Китай буде використовувати на серійних машинах форсажною модифікацію АІ-222-25Ф.

АІ-222-25Ф на режимі повного форсажу має тягу 4200 кг. Очікується, що два двигуни, встановлені на китайському літаку, можуть забезпечити L-15 (9800 кг максимальної злітньої маси) надзвукову швидкість до 1,6 М. Маючи вартість 10 млн дол США, китайський УТС може мати непогані перспективи на світовому ринку.

Літак потенційно може стати носієм сучасної зброї класів “повітря-повітря” і “повітря-земля”. Двигуни будуть вироблятися в на заводі “Мотор-Січ”. Поставки почнуться в кінці цього року, завершення поставок очікується до  2015 року.

Генеральний конструктор ДП “Івченко-Прогрес” Ігор Кравченко розповів, що АІ-222-25Ф є першим українським двигуном з форсажною камерою. “З його розробкою” Івченко-Прогрес “освоїв технології, які ми в даний час прагнемо використовувати для створення” винищувального “двигуна з тягою на форсажі до 44000 фунтів (20 т)” розповів він.

У своїй основній версії з тягою 10 т цей двигун може замінити російський РД-93, встановлений на китайсько-пакистанських винищувачах FC-1/JF-17 Thunder.

AIN

«Мотор-Січ» L-15 Falcon Авіація ДП «Івченко-Прогрес» Навчально-бойові літаки