В рамках державних випробувань модернізованого ударного вертольоту Мі-24П виконано 12 польотів та понад 20 бойових застосувань

Сьогодні, 12 грудня, у Криму на базі Державного науково-випробувального центру ЗС України, який очолює заслужений льотчик-випробувач СРСР, Герой України генерал-майор запасу Юрій Тішков, тривають державні випробування модернізованого вертольоту Мі-24П.

За програмою, вони розпочалися у другій половині листопада на базі Державного підприємства Міністерства оборони України “Конотопський авіаремонтний завод “АВІАКОН”.

Відтепер окремими характеристиками оновлений “літаючий танк” має суттєві переваги над закордонними аналогами, а завдяки потужним характеристикам, наприклад, щодо двигуна, мінімальних і максимальних висот застосування тощо претендує на рекорди серед бойових ударних гвинтокрилів світу.

  • Роботою випробувальної бригади на аеродромі ДНВЦ керує начальник відділення науково-дослідних випробувань підполковник Євген Рашевський. О 4-5 годині ранку розпочинається підготовка озброєння і техніки, обслуговування вертольоту. Льотна зміна закінчується детальним аналізом та підготовкою техніки до наступних застосувань близько 20.00.

    У випробуваннях беруть участь військовий льотчик-випробувач 1-го класу полковник Віктор Лукіянчук, військовий штурман-випробувач 1-го класу полковник Ігор Головещенко, провідний інженер-випробувач підполковник Віталій Ляхович, техніки. “АВІАКОН” представляють льотчик-випробувач 3-го класу Володимир Колєснік та технічний склад.

    З початку державних випробувань військові авіатори виконали понад 12 польотів із загальним нальотом біля 15 годин. Провели понад 20 бойових застосувань на державному науково-випробувальному полігоні “Чауда” з використанням майже 200 некерованих авіаційних ракет, понад 300 снарядів, десяти 250-кілограмових фугасних авіабомб.

    За словами командира екіпажу полковника Віктора Лукіянчука, випробування проходять у складних метеоумовах.

  • – Взимку для кримської погоди характерні дощ, туман, низька хмарність і обмежена видимість. Це значно ускладнює польоти, відтерміновує і без того обмежений державним замовленням час випробувань, – зазначив він.

    Водночас, повітряні аси відновлюють свої навички навіть в умовах складного пілотування.

    – Минулого тижня відновлено два льотні екіпажі при денному погодному мінімумі – нижньому краю хмарності сто метрів та видимості один кілометр. Це нормативний “мінімум” для роботи цього вертольоту. Тобто ми підготувалися до найгірших погодних умов і будемо працювати за будь-якої погоди. Навіть при закритому хмарами аеродромі. Головне, щоб на полігоні були умови для бойових застосувань. Це складні і надзвичайно відповідальні польоти, – підкреслив полковник Віктор Лукіянчук.

    Робота випробувачів завжди на межі можливостей і людини, і машини. Це дозволяє випробувати на безвідмовність роботу агрегатів оновленої техніки та нове обладнання. За відгуками пілотів, у хмарах, в складних метеоумовах, поза зоною видимості землі якісно спрацьовує система навігації GPS. Вона допомагає льотчику заходити на посадку, виконувати складні бойові завдання. За результатами випробувань будуть розроблені рекомендації конструкторам, які дозволять значно розширити умови застосування машини, зокрема, її метеомінімум.

    Попереду у військових випробувачів ще більш складні завдання – польоти вночі. Досліджуватиметься пілотування, маневрування, бойова робота в темний час доби на рівнині, в горах як при досягненні практичної стелі, так і на гранично малих висотах з “огинанням” рельєфу місцевості.

  • МOУ


    Підписуйтесь на наші сторінки у Facebook та Twitter. Також долучайтесь до нашого каналу у Telegam


  • Щодо роботи порталу пишіть Ваші побажання та зауваження нам на пошту: mail.milinua@gmail.com


    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю