Огляд проекту ПКБ Залів Шіп Дизайн

Час читання:1 хвилина

Один з чисельних, але можливо більш яскравий, приклад участі миколаївських підприємств у міжнародній кооперації – розробка проекту судна для обслуговування підводних нафтових свердловин у ПКБ Залів Шіп Дизайн, про яке ми вже писали раніше. Проект розроблено на замовлення компанії STX Canada (раніше Aker Yards Marine, а з 2014 року Vard Marine Inc). Згідно контракту розроблено елементи технічного проекту, включно конструкторську документацію по корпусу, судновим системам та пристроям, трасуванню трубопроводів та кабелів, тощо. Судно CSS Derwent побудовано та спущене на воду у 2012 році на верфі Nanindah Mutiara Shipyard, Індонезія, Дубайської компанії Drydocks World. Замовник судна – Сінгапурська компанія Hallin Marine, що спеціалізується у нафтовій та енергетичній галузі.

Загальні характеристики судна
Класифікація – ABS, +A1, Плавуча напівзанурена бурова платформа, +AMS, (E), DPS-3, UWILD, HELIDK
Довжина найбільша, м – 84.2
Довжина між перпендикулярами, м – 81.0
Ширина, м – 32.0
Висота борту, м – 20.8
Осадка, м – 8.0 – 11.0
Максимальна швидкість, вуз – 10.5
Автономність, днів – 50
Потужність головного двигуна, кВт – 17.280
Судно обладнане підйомними системи вантажопідйомністю 200 т, здатною маніпулювати вантажем на глибині 3000 м, та 150 т, здатною маніпулювати вантажем на глибині 2000 м, дистанційно керованими та портативними модулями.
Палубна авіація: гелікоптери Sikorsky S61-N, S92 та Super Puma.
Екіпаж, люд – 152

Миколаївські кораблебудівники здатні виконувати завдання будь якої складності. Нашою загальною метою на найближчі роки повинно стати нормалізація бізнес-клімату в Україні, залучення інвестицій та відновлення суднобудування. Світ давно глобалізувався для вирішення цих питань. Ми повинні включатися у світову виробничу систему.

Джерело – блог Миколаїв – місто корабелів

  • Директор Компанії Технос


    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю