fbpx
Стан будівництва корвету проекту 58250 на Чорноморському суднобудівному заводі.

Стан будівництва корвету проекту 58250 на Чорноморському суднобудівному заводі.

«Чорноморський суднобудівний завод» ВМС України Корвет проекту 58250 Корвети ОПК Суднобудування Флот

Корвет проекту 58250 який будується у Миколаєві на Чорноморському суднобудівному заводі знаходиться на етапі готовому до з’єднання секцій корабля.

Про це повідомляє Український мілітарний портал

У цьому році з’явилась інформація про відновлення його будівництва замороженому восени 2014 року по причині перерозподілу фінансування для Збройних Сил України.

Відео з підприємства “Чорноморський суднобудівний завод”:

Як відомо на початку планувалась серія з цих кораблів у 10 штук, які планувалось побудувати до 2026 року, перші 4 з яких у 2018 року, пізніше терміни скоригували до 2021 року.

Головний корабель заклали у травні 2011 року, але через брак фінансування його будівництво декілька разів призупинялось, останній раз будівництво профінансували наприкінці 2013 року. З окупацією Криму та початком бойових дій на Донбасі будівництво в чергове призупинили.

У жовтні минулого року Командуючий українськими Військо-морськими Силами Ігор Воронченко для видання Думская прокоментував ситуацію з корветом наступним чином:

“Корвет, звичайно, будемо добудовувати. У нього вже вкладено багато коштів, і він реально потрібен. Днями буде нарада в Києві з цього питання, гроші виділяються, через пару місяців відновимо його будівництво. Є проблеми із закупівлею озброєння для нього, але все це можна вирішити. Головне, що є воля керівництва країни на проведення модернізації флоту і закупівлю нових зразків озброєння”

З відео видно, що у корвета вже готові секції до з’єднання, загалом їх у корабля 11 штук:

Проте у загальному відсотку це близько 17% всього об’єму робіт з будівництва корабля, хоча корпус готовий на 80%

По завершенню він має виглядати наступним чином:

Його короткі технічні характеристики:

Водотоннажність: повна: 2650 т
Довжина:
  • максимальна: 112,0 м
  • по КВЛ: 100,0 м
Ширина: максимальна: 13,5 м
Осадка: 3,5 м
Потужність: головні дизелі та дизель-генератори
Двигуни: Газо-турбинна установка
Швидкість: не менше 30 вуз.
Дальність
плавання:
4000 миль (14 вуз.)
Автономність: 30 діб
Екіпаж: 110 осіб

 

Параметри корабля проекту 58250 та можливості дещо переважають загальноприйняті для класу “корвет” стандарти, він має водотоннажність 2650 тон (корвет — 500–2000 т) і може виконувати не дві, а одразу три бойові задачі.

Вартість у еквіваленті 2011 року оцінювалась у 250 млн доларів США, на ньому планувалось встановлювати ряд озброєнь іноземного виробництва, тому ціна незважаючи на велику вітчизняну складову майже не змінилось та і будівництво корпусу у загальному об’ємі вартості це близько 4/5 від усієї суми.

У кооперації у його будівництво залучені 117 підприємств, серед яких 14 іноземних компаній з 8 країн. З якими діють контракти на поставку артилерійської установки середнього калібру, артилерійської установки малого калібру, головних дизельних двигунів, дизель-генераторів та інше.

Щодо озброєння то воно відповідає боротьбі з:

• надводними цілями – на початковому етапі будівництва та розробки проекту французький уряд погодив поставки в Україну протикорабельних ракет Exocet MM40 Block3 (дальність ураження до 200 км) але нещодавно у Україні анонсували розробку вітчизняних протикорабельних ракет які можуть бути встановлені і на цей корабель. Загалом планується розміщення двох пускових установок із загальним боєзарядом у 8 ракет. Також має бути розміщені артустановки малого калібру(до 40 мм) та гармати середнього калібру(до 100 мм).
• підводними  – буде встановлено два торпедних апаратів.
• повітряними цілями – буде встановлено зенітно-ракетного комплексу середнього радіусу дії 

«Чорноморський суднобудівний завод» ВМС України Корвет проекту 58250 Корвети ОПК Суднобудування Флот