fbpx
У Чугуєві впав навчальний літак L-39

У Чугуєві впав навчальний літак L-39

203 НАБр L-39 ХНУПС

Під час виконання практичних польотів курсантів Харківського національного університету Повітряних сил імені Кожедуба впав навчально-тренувальний літак L-39

Про це повідомляє Український мілітарний портал

Курсант, який виконував навчальний політ встиг катапультуватися та здійснюються його пошуки.

Літак впав у поле поблизу селища Старовірівка Куп’янського району на Харківщині.

За попередньою інформацією на літаку L-39 з бортовим номером 08 відмовив двигун.

Оновлення 21:00

Армія Inform опублікувала перші знімки з місця падіння літака:

Оновлення 17:50

З’явилась офіційна інформація від прес-служби Харківського національного університету ім. Кожедуба:

“Після катапультування та приземлення курсант самостійно вийшов на зв’язок та повідомив, що ушкоджень не має, стан здоров’я задовільний. За ним екстрено виїхала група пошуковців”, – повідомило командування університету

Цей L-39 зі складу 203-ї навчальної авіаційної бригади проходив капітальний ремонт Державному підприємстві “Чугуївський авіаційний ремонтний завод” та в березні 2014-го року був переданий до частини.

Аеро L-39 «Альбатрос» (Aero L-39 Albatros) – навчально-тренувальний та навчально-бойовий літак, чеського виробництва.

Технічні характеристики

Екіпаж: 1 або 2 людини
Довжина: 12,13 м
Розмах крила: 9,46 м
Висота: 4,77 м
Площа крил: 18,18 м ²
Маса порожнього: 3455 кг
Нормальна злітна маса: 4525 кг
Максимальна злітна маса: 4700 кг
Маса палива у внутрішніх баках: 980 кг
Силова установка: 1 × ТРДД АІ-25ТЛ
Тяга: 1 × 1800 кгс

 

Льотні характеристики

Максимальна швидкість: 761 км / год
Швидкість звалювання: 160 км / год (при випущених закрилки)
Практична дальність: 1650 км (без ПТБ)
Практична стеля: 12 000 м
Швидкопідйомність: 21 м / с (1260 м / хв)
Довжина розбігу: 580 м
Довжина пробігу: 560 м

Озброєння

Бойова навантаження: 1290 кг

Роботи з ремонту та модернізації в Україні навчально-тренувального літака проводяться на двох підприємства – ДП “Чугуївський авіаційний ремонтний завод” та ДП “Одесаавіаремсервіс”.

В Україні розроблено модернізацію навчально-тренувального літака L-39M1.

L-39М1 оснащується новим двигуном АІ-25ТЛШ виробництва запорізького підприємства “Івченко-Прогрес”, що має більшу тягу в порівнянні з базовим двигуном з 1720 до 1850 кг. Також на модернізованому літаку встановлюються апаратура навігації, бортовий самописець українського виробництва та інше.

203 НАБр L-39 ХНУПС