U-510 Корабель управління

U-510 Корабель управління “Славутич”

Корабель управління проекту 12884 “Славутич” U – 510

Техніко – технічні характеристики

Водотоннажність: 5010 тонн
Розміри: довжина 106 м, ширина 16 м, осадка 6 м
Головна енергетична установка: одновальна (5236к.с.)
Дальність плавання: 13000 миль при швидкості ходу 14 вузлів
Швидкість повного ходу: 14,8 вузлів
Екіпаж: 150 чоловік (з них 26 офіцерів)

Озброєння

2*6 – 30 – мм АУ АК – 306
2*1 – 45 – мм АУ 21 К,
2*2 – 14,5 – мм ЗПУ 2М – 7
4 поста ПЗРК МТУ – 4

Засоби дальнього зв′язку і управління об′єднанням.

Історія корабля

Проект розроблений ЦКБ «Чорноморець», що знаходиться у Севастополі на базі великого морозильного траулера. Головний конструктор І. Дібрівський.

У 1990 році було видане замовлення «698» для спеціального судна, база по розвантаженню и знешкодженню атомних реакторів радянських підводних човнів, які відпрацювали свій термін. На кораблі розміщувалась зона строгого режиму, де повинна була йти робота над внутрішнім вмістом атомних реакторів. В «зоні» потужній свинцевий захист, спеціальні сплави зі сталі, труби особливого прокату и вищого ступеня чистоти. Закладений на Миколаївському суднобудівному заводі у 1990 році, а потім роботи припинились.

Проте у 1992р. був спущений на воду, як штабний корабель Військово Морських Сил України «Славутич». Цей корабель являється «старшим братом» замовлення «№698». Незалежна Україна переобладнала його під корабель управління. Цей корабель, замість того, щоб займатися розвантаженням атомних реакторів, займається в першу чергу збором розвідувальної інформації.

«Славутич» – унікальний, єдиний у своєму роді корабель. Це цілий завод зі своєю електростанцією, хлібопекарнею, гуртожитком для змінних вахт. Також на “Славутичі” знаходиться антена у вигляді великої кулі, яка опускається на дно за допомогою дуже потужних лебідок та застосовується для прослуховування телефонних переговорів на дуже великих дистанціях. Основним завданням являється пошук, та пошкодження підводних кабелів зв’язку.

До 1992 року – ССВ – 189. До липня 1994 року мав бортовий номер 800 У липні було присвоєно бортовий номер U – 510, під яким зараз і перебуває на службі.

У 1994 році – здійснив діловий візит до Румунії в п. Констанца під прапором заступника командувача ВМС України контр-адмірала Кострова М.М.

У 1998 році – здійснив офіційний візит до Республіки Хорватія в порт Спліт під прапором командира бригади надводних кораблів капітана 1 рангу Тенюха І.Й.

У 1998 році – здійснив неофіційний візит до Туреччини в порт Тузла та Болгарію в порти Бургас і Варну під прапором командира бригади надводних кораблів капітана 1 рангу Тенюха І.Й.

У 1999 році – здійснив офіційний візит разом із фрегатом «Гетьман Сагайдачнтй» до Ізраїля в порт Хайфа під прапором командира бригади надводних кораблів капітана 1 рангу Тенюха І.Й.

У 2000 році, – здійснив трансатлантичний похід з офіційним візитом до США в порт Нью-Йорк, під прапором командира бригади надводних кораблів капітана 1 рангу Тенюха І.Й., ділові заходи (двічі) під час походу в порт Гібралтар (Великобританія) та на Азорські острови в порт Понта-Делгада (Португалія).

У 2002 році, – здійснив похід разом з великим десантним кораблем „Костянтин Ольшанський”, та морським буксиром „Кременець” в Середземне море на оперативно-тактичні навчання „Сі Бриз” з ВМС США під прапором командира ескадри контр-адмірала Тенюха І.Й.

У 2002 році – здійснив похід КУ Чорним морем до портів причорноморських держав в ході другої активації „Блексіфор” під прапором командира міжнародного з’єднання сил за викликом командира ескадри ВМС контр-адмірала Тенюха І.Й.

У 2005 році приймав участь, разом із рятувальним буксиром «Кременець» у другій фазі четвертого походу (активації) спільної чорноморської військово морської групи Блексіфор. Заходив у морські порти Турції, Болгарії, Румунії.

У 2006 році приймав участь у другій фазі п′ятої активації спільної чорноморської військово морської групи Блексіфор, разом з кораблями ВМС Болгарії “Шквал”, катером ВМС Грузії “Кутаісі”, фрегатом ВМС Румунії “Марашешті”, фрегатом ВМС Турції “Фатіх” и ВДК ЧФРФ “Ямал”

У 2007 році – приймав участь у черговій активації оперативного зє’днання країн Чорноморського регіону Блексіфор,

12 липня 2005 року при проведенні артилерійських стрільб на полігоні підготовки під час заряду зброї стався вибух. Гільзою патрону був смертельно ранений командир ракетно – артилерійської частини корабля капітан-лейтенант Віталій Стаднійчук.


Підписуйтесь на наші сторінки у Facebook та Twitter. Також долучайтесь до нашого каналу у Telegam


  • Щодо роботи порталу пишіть Ваші побажання та зауваження нам на пошту: mail.milinua@gmail.com


    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю
    %d блогерам подобається це: