fbpx
Виробництво ІЛ-112 затримується

Виробництво ІЛ-112 затримується

ОПК

ВАТ “Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство” (ВАСО)призупинило збирання дослідних зразків нового вантажного літака ІЛ-112. В Об’єднаній авіабудівній корпорації (ОАК) ситуацію офіційно не коментують, але, за словами джерел у холдингу, Міноборони, яке є замовником проекту, не фінансує продовження робіт. У ВАСО пояснюють, що військові зараз проводять ревізію своїх вкладень у розробку ІЛ-112. На складання замовлених дослідних зразків, по оцінці топ-менеджменту заводу, необхідно ще трохи менше 800 млн. рублів.

Інформацію про те, що ВАСО зараз призупинило роботу із проекту ІЛ-112, “Ъ” повідомили джерела, знайомі із ситуацією на підприємстві. У прес-службі ОАК, у яку входить воронезький авіазавод, учора повідомили, що тема не коментується. Джерело в корпорації уточнив, що “факт, дійсно, має місце”, пояснивши, що причина – у рішенні Міноборони тимчасово призупинити фінансування проекту ІЛ-112. Втім, за словами співрозмовника “Ъ”, “для заводу в цьому проблеми немає, оскільки зараз він зосереджений насамперед на серійному випуску Ан-148” (днями п’ятий по рахункові лайнер був переданий замовникові. – “Ъ”). У Міноборони вчора одержати коментар не вдалося.

Гендиректор ВАСО Віталій Зубарєв учора заявив “Ъ”, що мова йде не стільки про припинення проекту, скільки про ревізію інвестицій у розробку ІЛ-112. “Міноборони зажадало звіти про використання державних фінансів на проект починаючи з 2004 року”, – пояснив він. Загальний обсяг вкладень у проект пан Зубарєв завагався назвати, пояснивши, що всією інформацією про ІЛ-112 володіє тільки ВАТ “АТ імені Іллюшина”, яке його курує. Пан Зубарєв уточнив також, що для завершення збирання дослідних зразків ІЛ-112 ВАСО необхідно ще ледве менш 800 млн. рублів. У ВАТ “АТ імені Іллюшина” учора відмовилися від коментарів у зв’язку з відсутністю на робочому місці ген директора Віталія Ливанова.

ІЛ-112 – легкий оперативно-тактичний військово-транспортний літак. Він покликаний замінити собою застарілу машину АН-26. В 2004 році проект літака став переможцем конкурсу на легкий військово-транспортний літак для ВПС Росії. Згідно з офіційною інформацією ОАК, у цей час розробка літака виконується силами фахівців тільки ВАТ “АТ імені Іллюшина”. Проект був врахований в Держоборонзамовленні на 2006 рік, а його виробництво передбачено державною програмою озброєнь Росії на період  до 2015 року. Раніше в ОАК заявляли, що перший політ нового літака заплановано на середину 2008 року. По останній офіційній інформації, дослідний зразок ІЛ-112 повинні були зібрати у ВАСО до кінця 2010 року, а вийти на серійний випуск – в 2011- му році. Усього ВАСО повинно зібрати чотири дослідні зразки, два з них – літаючі. У перспективі планується наростити виробництво до 18 таких літаків у рік. Топ-менеджмент воронезького авіазаводу неодноразово заявляв, що ІЛ-112 поряд з АН-148 може стати ключовим для підприємства на найближчі роки.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255

ОПК