fbpx
Венесуела хоче обновити парк військово-транспортної й морської авіації українськими АН-74

Венесуела хоче обновити парк військово-транспортної й морської авіації українськими АН-74

ОПК

Відновилися переговори між Венесуелою й ДП “Антонов” по постачанню до 20 транспортних літаків АН-74 у версіях для транспортування вантажів і морського патрулювання.

Вперше про проведення переговорів між Венесуелою й Україною на поставку літаків АН-74 стало відомо в 2007 році.

Згідно згідно інформації ЦАМТО з посиланням на ” Джейнс діфенс вікли “, українська компанія пропонує модернізовану версію АН-74, оснащену “скляною кабіною пілотів” із сучасним БРЕО й більш ефективними турбогвинтовими двигунами. Стандартна версія літака була випробувана венесуельськими фахівцями в 2005 і 2007 рр. в Україні й Венесуелі.

Літаки морського патрулювання необхідні для підтримки дій ВМС країни. В 2005 році оборонне відомство Венесуели планувало закупити для виконання даних завдань два літаки CN-235 MPA “Персудер” компанії ЕАДС-КАСА в рамках проекту вартістю близько 800 млн. дол., що також передбачав поставку 10 військово-транспортних літаків C-295. Однак США наклали вето на поставку авіаційної техніки на підставі того, що в ряді систем озброєння використовуються американські військові технології, включаючи двигуни CT7C компанії “Дженерал електрик”. В 2006 році Іспанія змушена була анулювати підписаний контракт, мотивуючи своє рішення відсутністю можливості заміни американських комплектуючих європейськими аналогами.

Очікується, що АН-74 MPA будуть оснащені бойовими системами компанії “Талес”, включаючи багатофункціональну РЛС “Оушн Майстер 100”. У цьому випадку повітряна платформа забезпечить можливість виявлення, ідентифікації й супроводу до 200 цілей на дальності до 200 морських миль, включаючи малорозмірні кораблі й перископи підводних човнів.

Турельна система переднього огляду, розроблена й виготовлена ВАТ “Уральський оптико-механічний завод” (УОМЗ), оснащена інфрачервоними й телевізійними камерами й здатна функціонувати в автоматичному або ручному режимах, забезпечить ведення розвідки в складних метеоумовах й в нічний час.

Літак може бути оснащений розміщеними на підкрильних пілонах легкими торпедами для боротьби з підводними човнами або проти корабельними ракетами, постачальник яких поки не визначений.

Кабіна, де розміщаються робочі місця операторів, займе тільки 30 м простору по довжині фюзеляжу, що дозволить додатково забезпечити перевезення до 44 пасажирів або 10 т вантажу.

Максимальна злітна вага АН-74-200 становить 36,5 т, дальність польоту з вантажем 7,5 т – до 2300 км, крейсерська швидкість – 580-700 км/год.

 

 


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255

ОПК