Patriot, HIMARS (або MLRS) і Avenger – що у них спільного? Вірно, вони використовують ракети, тобто являються ракетним озброєнням, хоч і призначення у них трошки різне. Це складна і дорога техніка, яка теж потребує обслуговування. Хоч звісно краще в цьому випадку довіряти механікам, які пройшли навчання у Європі чи США і готові розв’язувати нагальні питання у проблемних місцях техніки. Але перед експлуатаційне обслуговування може бути виконане і “обслугою”, розрахунком, який теж має розуміти деякі нюанси в техніці, якою користується.
Особливо “медійний” зараз MIM-104 Patriot, який наявний вобслуг Україні у різних модифікаціях і який відкрив першим у світі рахунок збитих “Кінжалів”
Тому наша команда переклала невеликі, але корисні статті журналу PS Magazine про установки ЗРК Patriot і Avenger, РСЗВ HIMARS та M270 MLRS (так, MLRS з англійської мови це і є РСЗВ, але фактично це конкретна назва моделі техніки, яка передувала HIMARS).
Про що ви зможете сьогодні прочитати у нашому перекладі:
- ПО”точне” ТО для Patriot. Що треба зробити, щоб він був “точніше”
- Таке саме базове, просте, але потрібне ТО для HIMARS
- Які можуть бути проблеми з дверима у HIMARS (або загалом у вантажівок FMTV) і як їх вирішити
- Стартерні болти у FMTV/HIMARS і як їх правильно “затягнути”
- Шарнірний болт з’єднання в установці HIMARS/Техогляд шин на шасі Patriot
- Що таке аутригери у Patriot, які з ними бувають проблеми і як їм запобігти
- Кабель W103 на Avenger
- Детальний ТО для вашої MLRS
- І ще трохи ТО для Patriot.
ТО для HIMARS та вирішення базових проблем з ними
Правильна робота з ЗРК Avenger
ТО та нюанси зенітного комплексу Patriot
І ще трохи про ТО HIMARS та Patriot
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.