fbpx
УАЗ-469

УАЗ-469

 Редакція Редакція
Автотехніка Енциклопедія Позашляховик

УАЗ-469 – легковий автомобіль підвищеної прохідності, вироблений на Ульянівському автомобільному заводі.

Історія 

Перші УАЗ-469 зійшли з конвеєра Ульяновського автозаводу 15 грудня 1972. Вони прийшли на зміну ГАЗ (УАЗ) -69. Як агрегатна база в значній мірі використовувалася добре знайома механікам тих років, відома надійністю і конструктивним запасом міцності «Волга» ГАЗ-21.
Під індексом УАЗ-469 машина випускалася до 1985 року, після чого була перейменована у відповідності з галузевою нормаллю 1966 п’ятизначним номером 31512 (номер 3151 отримала армійська модифікація 469Б). У серпні 1974 року три зовсім стандартних (без лебідок і протибуксовоних ланцюгів) автомобіля УАЗ-469 під час випробувального пробігу досягли льодовика на горі Ельбрус на висоті 4000 метрів.

 

 

Технічні характеристики 

Двигун: 4-циліндровий 2,5-літровий двигун УМЗ-451МІ.
Потужність: 75 к.с. Паливо – бензин А-72 або А-76.
Зчеплення: сухе однодискове.
Коробка передач 4-ступінчаста (з сінхронізaторамі на 3 і 4 передачах).
Місткість паливних баків, л: 2 х 39.
Витрата палива, л/100 км при 90 км / год: 16,0.
Кількість місць: УАЗ-469 перевозить 7 пасажирів і 100 кг багажу або двох пасажирів і 600 кг. Автомобіль може буксирувати причіп масою 850 кг.

Знаходяться на озброєнні в ЗСУ, ДПСУ, та МВС.

Автотехніка Енциклопедія Позашляховик