fbpx
Гарант, який не гарантує і до чого тут ТрО?

Останні публікації автора

Про ветеранський бізнес. Потрібно готуватися вже.

Про ветеранський бізнес. Потрібно готуватися вже.

Хто такий ветеран? Який портрет ветерана?

Хто такий ветеран? Який портрет ветерана?

Захищаємо майбутнє, тих хто захищає наше майбутнє на фронті

Захищаємо майбутнє, тих хто захищає наше майбутнє на фронті

Не штурмуйте військкомати. Зрада відміняється

Не штурмуйте військкомати. Зрада відміняється

Яким буде ТрО?

Яким буде ТрО?

11,1 млрд на закупівлю, модернізацію озброєння заплановано у 2022 (документ)

11,1 млрд на закупівлю, модернізацію озброєння заплановано у 2022 (документ)

Якою буде бюджетна політика України у 2022 році у сфері оборони та безпеки

Якою буде бюджетна політика України у 2022 році у сфері оборони та безпеки

Пливуча агресія РФ та Чорноморський Флот

Пливуча агресія РФ та Чорноморський Флот

Гарант, який не гарантує і до чого тут ТрО?

Гарант, який не гарантує і до чого тут ТрО?

Де ми на морі?

Де ми на морі?

Річниця розпаду СРСР та подальша «дружба за примусом» з РФ

Річниця розпаду СРСР та подальша «дружба за примусом» з РФ

Чому це не правда? «З ватажками бойовиків переговори ніхто не веде і вести не збирається»

Чому це не правда? «З ватажками бойовиків переговори ніхто не веде і вести не збирається»

ВРУ за створення професійного сержантського складу?

ВРУ за створення професійного сержантського складу?

Реформа ЗСУ поза політикою?

Реформа ЗСУ поза політикою?

Місія в оборонних закупівлях – прибрати посередників

Місія в оборонних закупівлях – прибрати посередників

Гарант, який не гарантує і до чого тут ТрО?

Вже не вперше у Верховній Раді України порушують Регламент цієї Ради та одночасно з цим і Конституцію України. Не вперше політична еліта країни заявляє про відповідальність за порушення Регламенту України.

До прикладу «кнопкодавство» є порушенням Регламенту і у серпні 2019 року Зеленський вніс до Верховної Ради проєкт закону про внесення змін до статті 81 Конституції, у якому йдеться про можливість позбавляти мандатів народних обранців у випадку неперсонального голосування. А 19 грудня Верховна Рада прийняла в другому читанні законопроєкт, який запроваджує штрафи для кнопкодавів, який згодом підписав Президент.

Однак, за політичної доцільності Президент сам нехтує Регламентом та порушує його. Так, сьогодні Президент України вніс до Верховної Ради України проєкт Закону України «Про основи національного спротиву» (реєстр. 5557). Сам законопроєкт фактично є нормотворчим документом, що регулює питання територіальної оборони України.

Загалом ситуація, коли Президент нарешті вносить законопроєкт про ТрО, як невідкладний це не погано, але було б краще, якби він не порушував Регламент ВРУ та Конституції України. Адже, проєкт Закону України «Про територіальну оборону України» (реєстр. 4504) був зареєстрований у Верховній Раді України ще 16 грудня 2020 року. Фактично ще тоді представники Офісу Президента розпочали змагальні перегони щодо питання ТрО та заявляли, що Президент свою версію внесе ось-ось.

«Президентом визначено термін до 29 грудня 2020 року – проєкти законів повинні бути подані в Верховну Раду України. У нашу міжвідомчу робочу групу увійшли фахівці всіх структур, які добротно попрацювали, і фактично ми два проєкти альтернативних винесли і два тижні тому представили Президенту – верховному головнокомандувачу на тій нараді установчій, яку він проводив. Він нас заслухав, зробив деякі зауваження, які ми вже на даний час усунули, і ці законопроєкти зараз знаходяться вже в Офісі Президента України, опрацьовуються і будуть у встановленому порядку направлені до Верховної Ради для обговорення», – зокрема заявляв перший заступник секретаря Ради національної безпеки та оборони України Михайло Коваль.

Як вже показує історія, то не вніс, а законопроєкти про які говорили представники Офісу Президента, як альтернативні все-таки виявилися основними. І доки у Офісі Президента думали, як все-таки не втрапити у ситуацію коли Президент буде змушений, як і всі громадяни виконувати норми законів України, то строки внесення альтернативних законопроєктів пройшли.

А відповідно частини 1 статті 100 Регламенту Верховної Ради України проєкт Закону України «Про основи національного спротиву» (реєстр. 5557) міг би бути зареєстрований, як альтернативний законопроєкт, адже альтернативними вважаються законопроекти, які містять положення, що регулюють однакове коло питань та повторюють за суттю положення щодо регулювання одних і тих же суспільних відносин. І такий законопроєкт мав би бути внесений не пізніш як у 14-денний строк після дня надання народним депутатам першого законопроекту з відповідного питання.

Тому відповідно до статті 92 Закону України «Про регламент Верховної Ради України» у прийнятті на реєстрацію законопроекту має бути відмовлено у разі, якщо законопроект є альтернативним і вноситься з порушенням строків, визначених Регламентом.

Отож, що ми маємо? А маємо ми за участі прекрасних представників Офісу Президента та його представників у ВРУ, гаранта Конституції, який її не дотримується навіть у законодавчій ініціативі та створений прецедент до паралельної реальності щодо законотворчості. Адже з таким успіхом можна внести законопроєкт щодо внесення змін до Конституції і назвати його просто іншими словами, до прикладу «Про Основний Закон України». Таким чином обійти регламентовану процедуру щодо внесення змін до Конституції та створити паралельну Конституцію України. А можна взагалі нарешті перестати бавитися з цією Верховною Радою України та цими численими народними депутатами України і вводити в дію Закони України щодо безпеки і оборони рішенням Ради національної беззпеки і оборони України.

Можна звичайно вважати, що це не досить важливо, яким чином це все відбувається, бо ж головне на благо, але і цю історію ми уже проходили. Ця історія нас довела до подій 2013 року, а згодом і 2014 року. Коли одна людина, яка має бути гарантом Конституції вирішує, що на благо і кому. Такий «пасьянс» нас призвів до втрачених територій та щоденних зведень щодо загиблих у районі проведення операції об’єднаних сил.

 

 


Мілітарний” працює завдяки постійній підтримці Спільноти

  • Ставай патроном на Patreon від $1
  • Будь спонсором на Youtube від 70 грн

Навіть донат в 30 грн (ціна 1 кави) допоможе нам працювати далі:

  • PayPal - [email protected]
  • Приватбанк 4149 6293 1808 2567
  • monobank 4441 1144 4179 6255

Будь з “Мілітарним” на всіх платформах

Twitter || Telegram || Facebook || Youtube


Останні публікації автора

Про ветеранський бізнес. Потрібно готуватися вже.

Про ветеранський бізнес. Потрібно готуватися вже.

Хто такий ветеран? Який портрет ветерана?

Хто такий ветеран? Який портрет ветерана?

Захищаємо майбутнє, тих хто захищає наше майбутнє на фронті

Захищаємо майбутнє, тих хто захищає наше майбутнє на фронті

Не штурмуйте військкомати. Зрада відміняється

Не штурмуйте військкомати. Зрада відміняється

Яким буде ТрО?

Яким буде ТрО?

11,1 млрд на закупівлю, модернізацію озброєння заплановано у 2022 (документ)

11,1 млрд на закупівлю, модернізацію озброєння заплановано у 2022 (документ)

Якою буде бюджетна політика України у 2022 році у сфері оборони та безпеки

Якою буде бюджетна політика України у 2022 році у сфері оборони та безпеки

Пливуча агресія РФ та Чорноморський Флот

Пливуча агресія РФ та Чорноморський Флот

Гарант, який не гарантує і до чого тут ТрО?

Гарант, який не гарантує і до чого тут ТрО?

Де ми на морі?

Де ми на морі?

Річниця розпаду СРСР та подальша «дружба за примусом» з РФ

Річниця розпаду СРСР та подальша «дружба за примусом» з РФ

Чому це не правда? «З ватажками бойовиків переговори ніхто не веде і вести не збирається»

Чому це не правда? «З ватажками бойовиків переговори ніхто не веде і вести не збирається»

ВРУ за створення професійного сержантського складу?

ВРУ за створення професійного сержантського складу?

Реформа ЗСУ поза політикою?

Реформа ЗСУ поза політикою?

Місія в оборонних закупівлях – прибрати посередників

Місія в оборонних закупівлях – прибрати посередників