fbpx

Новий проект OPV від КБ “Асаба Дизайн Центр”

Asaba Design Centre Суднобудування

З цієї публікації почнемо знайомство з ще одним Миколаївським конструкторським бюро – «Асаба Дизайн Центр». Це одна з найкрупніших Українських морських проектних організацій – тут працює близько 80 фахівців, а їх проекти відомі по усьому світу. У Миколаєві за проектами «Асаба Дизайн Центр» зараз будує буксири пр. Т3500 та судно-перевантажувач пр. П-140 суднобудівний завод «Нібулон». На ринку озброєнь КБ представлено проектами корвету Bata, фрегату Wele Nzas та іншими кораблями, вже побудованими для Екваторіальної Гвінеї. Окрім того, фахівці «Асаба Дизайн Центр» побудували в Малабо нову суднобудівну верф, що дозволило посилити співпрацю українських розробників з оборонною промисловістю Екваторіальної Гвінеї. Згодом ми докладно познайомимося з самим КБ й їх проектами кораблів та суден.

Зараз пропонуємо до вашої уваги проект перспективного корабля OPV60, що було розроблено у КБ «Асаба Дизайн Центр». OPV – це абревіатура Offshore Patrol Vessel, загальноприйняте у світі позначення для кораблів такого класу. Це універсальні кораблі, які залежно від обраної кінцевим замовником комплектації озброєння та обладнання можуть бути реалізовані як корвети, сторожові кораблі, кораблі морської охорони, тощо, для виконання таких функцій:
– Охорона та патрулювання державного кордону
– Конвоювання суден та кораблів
– Надання допомоги у випадках стихійного лиха та евакуації постраждалих
– Пошуково-рятувальні операції
– Захист морських промислових об’єктів та комунікацій
– Охорона промислових суден та

Враховуючі, що попередні проекти кораблів КБ «Асаба Дизайн Центр» вже втілено у металі, побажаємо, щоб й проект OPV60 знайшов свого замовника.

Загальні характеристики корабля проекту OPV60

Довжина, м – 60.0
Ширина, м – 9.8
Водотоннажність, т – 488
Дальність плавання:
Економічною швидкістю, м.міль – 2650
максимальною швидкістю, м.міль – 525

Проектом передбачена можливість обладнання бортового шпиталю та розміщення 30 евакуйованих осіб. Дві рятувальні шлюпки можуть бути розміщені на борту, а їх підйом та спускання забезпечені на ходу корабля до 5 вузлів. Корабель містить майданчик для гелікоптеру.
Озброєння та обладнання залежать від потреб кінцевого замовника.

За матеріалами блогу Миколаїв – місто корабелів.

Докладна інформація про КБ «Асаба Дизайн Центр» на сайті…

Asaba Design Centre Суднобудування

Останні публікації автора

Проект лоцманського катеру від ProLINE

Проект лоцманського катеру від ProLINE

На “Океані” планується будівництво оборонних замовлень

На “Океані” планується будівництво оборонних замовлень

Новий проект OPV від КБ “Асаба Дизайн Центр”

Новий проект OPV від КБ “Асаба Дизайн Центр”

Новий офіс ПКБ MDEM

Новий офіс ПКБ MDEM

Спуск буксиру пр. POSS-115 на суднобудівному заводі “Нібулон”

Спуск буксиру пр. POSS-115 на суднобудівному заводі “Нібулон”

Cлужбово-роз’їзний теплохід за проектом Миколаївського ПДБ ProLINE

Cлужбово-роз’їзний теплохід за проектом Миколаївського ПДБ ProLINE

Буксир «Володимир Іванов» зайшов на ремонт на МСЗ

Буксир «Володимир Іванов» зайшов на ремонт на МСЗ

Новий швидкісний катер глісуючого типу від “Артілі”

Новий швидкісний катер глісуючого типу від “Артілі”

Плани відновлення та розвитку Миколаївського Суднобудівного Заводу

Плани відновлення та розвитку Миколаївського Суднобудівного Заводу

Моторна яхта проекту Fireball 194

Моторна яхта проекту Fireball 194

Малий риболовний сейнер пр. СМ12/1

Малий риболовний сейнер пр. СМ12/1

Яхта для ВМСУ

Яхта для ВМСУ

Гідрографічне судно ГС-82 зайшло на капітальний ремонт

Гідрографічне судно ГС-82 зайшло на капітальний ремонт

Оперативно-рятувальний катер від Black Sea Yachts

Оперативно-рятувальний катер від Black Sea Yachts

БГК-334 проходить капітальний ремонт

БГК-334 проходить капітальний ремонт