fbpx
Ravn X: «експрес» у космос для U.S. Space Command
Сергій Березуцький Сергій Березуцький Інженер бронетанкової галузі України. Аналітик компанії Science Technology Ukraine - Сайнс Технолоджі Україна

Останні публікації автора

Що представляє собою нова модернізація САУ M109 під назвою XM1299

Що представляє собою нова модернізація САУ M109 під назвою XM1299

Чи дійдуть танки КНДР за годину до Сеула?

Чи дійдуть танки КНДР за годину до Сеула?

K-2 «Black Panther»: горний танк з Південної Кореї

K-2 «Black Panther»: горний танк з Південної Кореї

Ravn X: «експрес» у космос для U.S. Space Command

Ravn X: «експрес» у космос для U.S. Space Command

Два шляхи розвитку самохідних мінометів

Два шляхи розвитку самохідних мінометів

Oerlikon Skyshield – швейцарське рішення проти високоточної зброї

Oerlikon Skyshield – швейцарське рішення проти високоточної зброї

Сербська колісна САУ NORA B52: ідеологічна «Богдана» з Балкан

Сербська колісна САУ NORA B52: ідеологічна «Богдана» з Балкан

Pinzgauer – конячка, що за потреби проїде крізь пекло: історія одного армійського автомобіля

Pinzgauer – конячка, що за потреби проїде крізь пекло: історія одного армійського автомобіля

Якою має бути українська БРМ. Частина 2 «Захист»

Якою має бути українська БРМ. Частина 2 «Захист»

Якою має бути українська БРМ. Частина 1

Якою має бути українська БРМ. Частина 1

Демонстратор технології бронетранспортер БТР-64К

Демонстратор технології бронетранспортер БТР-64К

Польський легкий танк LC-08

Польський легкий танк LC-08

Т-64-55: історія та логіка створення «танку-гібриду»

Т-64-55: історія та логіка створення «танку-гібриду»

Т-64Е – танк, який «не злетів»

Т-64Е – танк, який «не злетів»

Leopard 2PL: польська точка зору на «німця»

Leopard 2PL: польська точка зору на «німця»

Ravn X: «експрес» у космос для U.S. Space Command

Авіація БпА (Безпілотні апарати) Космічні сили США Космос Світ США Технології

Читайте також на Science Technology Ukraine – Сайнс Технолоджі Україна

Компанія Aevum представила безпілотний літальний апарат «Ravn X». Клієнтом та партнером проекту «Ravn X» є Космічне командування США (U.S. Space Command – USSPACECOM).

Планується, що новий БПЛА стане першою ступінню системи виведення невеликих супутників на низьку навколоземну орбіту. Крім цього, передбачається, що безпілотник буде злітати на висоту до 18 тисяч метрів та запускати двоступеневу ракету з корисним навантаженням. Більшість існуючих ракет-носіїв для запуску супутників є одноразовими, в той час як БПЛА можна використовувати майже без обмежень по кількості запусків.

БПЛА Ravn X від Aevum

Також, на відміну від існуючих систем запуску космічних апаратів, запропонована система не потребує вартісної інфраструктури: стартових столів, ферм чи складного обладнання для заправки. Для базування та експлуатації «Ravn X» необхідна лише звичайна аеродромна злітна смуга довжиною в одну милю та ангар 8000 SF. Використання звичайного реактивного палива Jet A (фактично – авіаційний гас) значно спрощує логістику та вимоги до заправки: БПЛА заправляється звичайним аеродромним паливозаправником.

Існуючі космодроми намагаються розмістити якнайближче до екватору, а «Ravn X» можна підняти в повітря з будь-якої точки планети, на якій є достатня злітна смуга. Таким чином економія від запусків космічних апаратів за допомогою БПЛА складатиме мільярди доларів.

Військові США зацікавлені в створенні дешевої системи космічних запусків, яка б за потреби була в змозі виводити корисне навантаження кожні три години. Завдяки Aevum час підготовки до запуску скорочується з років до місяців, а за нагальної потреби навіть до хвилин. Малий час підготовки до запуску дозволяє гнучкіше ураховувати низку критеріїв, таких як повітряний рух, орбітальне призначення, вагу корисного навантаження, графіки наземного екіпажу та складні логістичні процеси. Погодні умови, придатні для запуску складають 96% від загального часу. Тож нова парадигма запуску істотно знижує бар’єри для доступу в космос, за часом, витратами та досвідом споживачів.

Окрім розвідки та оборони, сферою використання нової системи також будуть зв’язок, інтернет речей, електронна комерція, дослідження змін клімату та моніторинг погоди, сільське господарство та багато іншого.

Таким чином США отримують можливість при необхідності швидко нарощувати орбітальне угруповання, оперативно заміняти супутники, що вийшли з ладу або були пошкоджені. Інколи навіть доцільніше вивести в космос новий супутник, аніж переводити на потрібну орбіту вже існуючий.

«Ravn X» є найбільшим в світі БПЛА за масою, адже його злітна вага становить 24,9 тонни. Довжина БПЛА складає 24,4 метра, а розмах крила – 18,3 метра.

Перший політ та перший демонстраційний запуск корисного навантаження в космос повинні відбутися до кінця 2021 року.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили не точність чи Вас є що доповнити по матеріалу? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


Авіація БпА (Безпілотні апарати) Космічні сили США Космос Світ США Технології

Останні публікації автора

Що представляє собою нова модернізація САУ M109 під назвою XM1299

Що представляє собою нова модернізація САУ M109 під назвою XM1299

Чи дійдуть танки КНДР за годину до Сеула?

Чи дійдуть танки КНДР за годину до Сеула?

K-2 «Black Panther»: горний танк з Південної Кореї

K-2 «Black Panther»: горний танк з Південної Кореї

Ravn X: «експрес» у космос для U.S. Space Command

Ravn X: «експрес» у космос для U.S. Space Command

Два шляхи розвитку самохідних мінометів

Два шляхи розвитку самохідних мінометів

Oerlikon Skyshield – швейцарське рішення проти високоточної зброї

Oerlikon Skyshield – швейцарське рішення проти високоточної зброї

Сербська колісна САУ NORA B52: ідеологічна «Богдана» з Балкан

Сербська колісна САУ NORA B52: ідеологічна «Богдана» з Балкан

Pinzgauer – конячка, що за потреби проїде крізь пекло: історія одного армійського автомобіля

Pinzgauer – конячка, що за потреби проїде крізь пекло: історія одного армійського автомобіля

Якою має бути українська БРМ. Частина 2 «Захист»

Якою має бути українська БРМ. Частина 2 «Захист»

Якою має бути українська БРМ. Частина 1

Якою має бути українська БРМ. Частина 1

Демонстратор технології бронетранспортер БТР-64К

Демонстратор технології бронетранспортер БТР-64К

Польський легкий танк LC-08

Польський легкий танк LC-08

Т-64-55: історія та логіка створення «танку-гібриду»

Т-64-55: історія та логіка створення «танку-гібриду»

Т-64Е – танк, який «не злетів»

Т-64Е – танк, який «не злетів»

Leopard 2PL: польська точка зору на «німця»

Leopard 2PL: польська точка зору на «німця»