fbpx
Рятувальний корабель для ДСНС
 Mariner Mariner Блогер, військовий

Останні публікації автора

Гірська піхота України: історія, сьогодення та перспективи

Гірська піхота України: історія, сьогодення та перспективи

Російські військові об’єкти у Білорусі

Російські військові об’єкти у Білорусі

Рятувальний корабель для ДСНС

Рятувальний корабель для ДСНС

20-та загальновійськова армія Росії. Загроза на північно-східному напрямку

20-та загальновійськова армія Росії. Загроза на північно-східному напрямку

Підрозділи психологічних операцій російської армії

Підрозділи психологічних операцій російської армії

Створення молодіжної військово-спортивної організації

Створення молодіжної військово-спортивної організації

Пропозиції розвитку пожежної авіації України

Пропозиції розвитку пожежної авіації України

Сили спеціальних операцій Литви

Сили спеціальних операцій Литви

Контрбатарейні РЛС української армії

Контрбатарейні РЛС української армії

Десантно-штурмові війська. Сучасний стан та перспективи розвитку

Десантно-штурмові війська. Сучасний стан та перспективи розвитку

Проект БМП компанії «Українська бронетехніка»

Проект БМП компанії «Українська бронетехніка»

Коли Україна отримає розвідувальний супутник?

Коли Україна отримає розвідувальний супутник?

Реформа СБУ. Проблемні питання

Реформа СБУ. Проблемні питання

“Космічна” РЛС Збруч

“Космічна” РЛС Збруч

Ракетна програма КБ «Південне». Частина 2

Ракетна програма КБ «Південне». Частина 2

Рятувальний корабель для ДСНС

Аваков ДСНС Морська охорона Пошуково-рятувальні судна Суднобудування Україна

На сайті італійської фірми DRASS, що спеціалізується на розробці та виготовленні підводних човнів, рятувальних кораблів і  обладнання для підводних робіт,  була розміщена  графіка проєкту рятувального корабля з символікою Державної служби надзвичайних ситуацій (ДСНС) України та Державної прикордонної служби України:

Як можна побачити з малюнку, це проєкт корабля, що призначений для проведення рятувальних операцій на морі,  з використанням водолазного обладнання.

Серед обладнання рятувального корабля можна побачити “Дзвін” – для спуску під воду водолазів, чи підйому екіпажу підводного човна. А також дві платформи для спуску   водолазів:

 

 

І барокамеру для декомпресії:

Також серед обладнання є дистанційно керований підводний апарат. Він дозволяє обстежити підводний об’єкт, та контролювати дії водолазів під водою.

Проєкт рятувального корабля також передбачає можливість розміщення гелікоптера:

Чи отримає ДСНС цей корабель?

Розміщення  малюнків на сайті італійської фірми не є підтвердженням контракту, або попередньої домовленості на постачання цього корабля Україні. Що до походження графіки можна висунути три версії:

Перша – фірма DRASS підготувала графічну презентацію свого рятувального корабля, як пропозицію для української сторони. Без будь-яких попередніх домовленостей.  Ця версія є більш ймовірною.

Друга – МВС України (у склад якого входить і ДСНС і ДПСУ), має намір придбати у фірми DRASS цей рятувальний корабель. Якщо ця версія виявиться підтвердженою,  то цей корабель може бути поставлений за кредитною схемою (на умовах надання довгострокового кредиту урядом Італії, або її банківськими установами). Така схема вже використовувалась МВС при закупівлі французьких гелікоптерів та патрульних катерів.

Третя – символіка ДСНС використана для масування, або просто для позначення рятувального призначення корабля. Враховуючи специфічне обладнання – для роботи водолазів на середніх глибинах, та порятунку екіпажів підводних човнів, можна припустити, що корабель пропонується для Військово-морських сил. Адже ДСНС таке потужне водолазне обладнання не потрібне.

Чи потрібен Україні такий корабель?

Потреба в оновленні рятувальних кораблів існує як на флоті, так і для  ДСНС України. Проте рятувальний корабель такої водотоннажності, і з таким потужним обладнанням  для порятунку підводних човнів – точно не потрібен  Державній службі надзвичайних ситуацій. У переважній більшості країн світу рятувальні роботи підводою виконують військово-морські сили, або спеціалізовані приватні фірми. Крім того, як показали події останніх років першочергового оновлення і нарощення  потребує пожежна авіація ДСНС, а не її морський компонент.

Рятувальний корабель з можливістю проведення операцій під водою, якщо і потрібен, то в першу чергу Військово-морським силам України. Пошуково-рятувальні задачі у ВМС України виконує 28-й дивізіон пошуково-рятувальних суден. Основу дивізіону складає рятувальний корабель “Олександр Охріменко”, та декілька допоміжних катерів.

Пошуково-рятувальне судно “Олександр Охріменко”, було передане ВМСУ зі складу Міністерства інфраструктури. На сьогодні це єдиний рятувальний корабель у складі українського флоту. А враховуючи вік і технічний стан інших кораблів – корабель “Охріменко” є одним з найсучасніших та технічно справних плавзасобів.

Пошуково-рятувальна служба ВМС потребує оновлення плавскладу. Проте  враховуючи малу кількість корабельного складу українського флоту, і відсутність підводних сил,  на даному етапі достатньо буде посилити корабель “Охріменко” двома рятувальними катерами водотоннажністю 150-300 тонн. Щось на зразок платформи “Кайра-150” (150 тонн):

В перспективі, коли ВМС поповняться новими кораблями, або з’являться фінансові можливості для закупівлі підводних човнів, рятувальний корабель з потужним обладнанням для підводних робіт стане потрібним і військовим морякам.

Висновок

На даному  етапі проєкт рятувального корабля італійської фірми DRASS не потрібен, а ні ДСНС, а ні  українському військовому флоту. Для служби надзвичайних ситуацій таке потужне обладнання для підводних робіт не потрібне взагалі, а для ВМС першочерговими задачами у переозброєнні є створення берегових ракетних підрозділів, закупівля катерів з ракетним озброєнням, створення системи висвітлення надводної обстановки, та розвиток протимінних сил. А закупівля ВМС великого рятувального корабля, з обладнанням для підводних робіт, буде доцільним лише у довгостроковій перспективі.

Автор MARINER 


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255

Аваков ДСНС Морська охорона Пошуково-рятувальні судна Суднобудування Україна

Останні публікації автора

Гірська піхота України: історія, сьогодення та перспективи

Гірська піхота України: історія, сьогодення та перспективи

Російські військові об’єкти у Білорусі

Російські військові об’єкти у Білорусі

Рятувальний корабель для ДСНС

Рятувальний корабель для ДСНС

20-та загальновійськова армія Росії. Загроза на північно-східному напрямку

20-та загальновійськова армія Росії. Загроза на північно-східному напрямку

Підрозділи психологічних операцій російської армії

Підрозділи психологічних операцій російської армії

Створення молодіжної військово-спортивної організації

Створення молодіжної військово-спортивної організації

Пропозиції розвитку пожежної авіації України

Пропозиції розвитку пожежної авіації України

Сили спеціальних операцій Литви

Сили спеціальних операцій Литви

Контрбатарейні РЛС української армії

Контрбатарейні РЛС української армії

Десантно-штурмові війська. Сучасний стан та перспективи розвитку

Десантно-штурмові війська. Сучасний стан та перспективи розвитку

Проект БМП компанії «Українська бронетехніка»

Проект БМП компанії «Українська бронетехніка»

Коли Україна отримає розвідувальний супутник?

Коли Україна отримає розвідувальний супутник?

Реформа СБУ. Проблемні питання

Реформа СБУ. Проблемні питання

“Космічна” РЛС Збруч

“Космічна” РЛС Збруч

Ракетна програма КБ «Південне». Частина 2

Ракетна програма КБ «Південне». Частина 2