fbpx
Азаров не показує документи авіаційних домовленостей з Росією

Азаров не показує документи авіаційних домовленостей з Росією

ОПК

Госпсуд Києва відхилив вимогу компанії “Мотор Січ” оприлюднити оригінал протоколу засідання україно-російської робочої групи з питань партнерства в авіапромі.

Позивач побоюється, що інтереси вітчизняних підприємств в цій кооперації будуть ущемлені, пише газета “Дело”.

Нагадаємо, компанія “Мотор Січ”, підконтрольна В’ячеславу Богуслаєву звернулася в Госпсуд Києва з позовом до ДП “Антонов”.

Третьою стороною у справі виступило Мінпромполітики. Позивач в суді намагається відстояти своє право на постачання двигунів для пасажирських реактивних близькомагістральних літаків Ан-148.

Представники позивача стверджують, що ДП “Антонов” зобов’язане на перші 50 літаків Ан-148 встановити двигуни “Мотор Січі”.

Приводом для відстоювання своїх прав послужили заяви про плани адаптувати судно під російський двигун. “Зараз російська сторона, яка виробляє дане судно в кооперації з України, намагається нав’язати свій мотор – SAM-146. Тому “Мотор Січі” доводиться відстоювати свої права”, – пояснив Богуслаєв.

Позивач також зажадав від Мінпромполітики оригінал протоколу першого засідання спільної україно-російської робочої групи з питань співробітництва в авіаційній промисловості.

Нагадаємо, засідання відбулося 25 червня 2010 року. Проте в цій вимозі позивачеві було відмовлено.

У своєму рішенні суд послався на те, що Мінпромполітики надало копію протоколу, що допускається законом.

Зі свого боку позивач не надав аргументованих причин, за якими відомство зобов’язане надати оригінал документа.

Ан-148 – регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління. Літак оснащений двигуном Д-436-148 розробки ДП “Івченко-Прогрес”, який випускається на “Мотор Січі”.

ОПК