fbpx
ВАТ Мотор Січ відчуває опір зі сторони РФ

ВАТ Мотор Січ відчуває опір зі сторони РФ

ОПК

Як повідомляє видання Корреспондент, Голова ради директорів ВАТ Мотор Січ В’ячеслав Богуслаєв у коментарі газеті Ведомости розповів про проект з Казанським моторобудівним об’єднанням та проблеми в роботі на російському ринку.

Так, кажучи про новий двигун для російських вертольотів Ансат, МС-500В, він сказав, що цей проект стикається з шаленим опором у Росії.

“Сім років тому ми разом з ВАТ Клімов почали виготовляти новий вертолітний двигун ВК-800, але він не пішов. Такий двигун потрібен для вертольота Ансат. Для Міноборони Росії використання американського двигуна PW206 не годиться. А що стосується експортних поставок цього вертольота, то в країни, де на ринку вже панують американські компанії, вони його не пустять, користуючись тим, що двигун їхній. Ті, кому американці техніку не продають, навпаки, не хочуть купувати машину з американським мотором. Ми створили новий двигун для Ансат – МС-500В , передаємо інтелектуальну власність і конструкторську документацію для КМПО безкоштовно “, – сказав Богуслаєв.

За його словами, КМПО за останні два роки не виготовило жодного авіадвигуна і випускає тільки газоперекачувальні установки для Газпрому, якому належить 60% акцій заводу.

“3 серпня на заводі закінчилася збірка МС-500В, він буде показаний на виставці в Казані 10 серпня. Але цей проект стикається з шаленим опором у Росії. ОДК домовляється з французькою Turbomeca про імпорт готових двигунів, ми ж пропонуємо створювати СП з їх збирання” , – сказав голова правління ВАТ Мотор Січ.

За словами Богуслаєва, опір чиниться й іншим проектам.

“ОАК не буде збирати у Воронежі літаки Ан-158, а російським авіакомпаніям, за нашою інформацією, заборонять купувати Ан-158, зібрані в Києві. Перешкоди проектaм  приведуть до втрати десятків тисяч робочих місць на десятках заводів”, – сказав він .

При цьому глава Мотор Січі припустив, що це стане предметом переговорів на засіданнях комісії прем’єрів Росії та України.

ОПК