
До кінця року Ан-158 позбудеться російських комплектуючих
На ДП “Антонов” тривають роботи з імпортозаміщення російських комплектуючих на пасажирському літаку Ан-158 та до кінця 2019-го року перший літак має бути скомплектований із західною авіонікою та обладнання.
Про це повідомляє Український мілітарний портал
В 2020-у році мають розпочатися льотні та сертифікаційні випробування літака.
Таку інформацію озвучили у випуску програми Ан-178 для української армії: чому гальмується серійне виробництво Анів
Очікується, що паралельно з цим відбуватимуться роботи і на першому серійному зразку літака Ан-158.
Авіоніка російського виробництва на Ан-158 буде замінена на канадську виробництва Esterline, яка зокрема постачає обладнання на винищувачі п’ятого покоління F-35.
Шасі, системи дистанційного управління, система управління механізації крила, також буде замінено на виробництва західних компаній.

Частини та компоненти конструкції літака, що раніше виготовлялися за кооперацією з Росією, наприклад рампа, пілони, частини мотогондоли двигуна, номенклатура механізації крила, елерони, закрилки – вже освоюють виготовляти в Києві на державному підприємстві “Антонова”.

Після завершення льотних випробувань та сертифікації літака Ан-158 розпочнуться роботи з імпортозаміщення військово-транспортного літака Ан-178.
Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!
➡ Приват 5168 7422 0031 9014
➡ Моно: 4441 1144 4179 6255
Побачили не точність чи Вас є що доповнити по матеріалу? Напишіть нам: info@mil.in.ua
Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube