fbpx
На авіацію подивилися зверху

На авіацію подивилися зверху

L-15 Falcon Авіація Навчально-бойові літаки ОПК ПС ЗСУ

Учора Міністерство оборони в закритому режимі провело розширену колегію, присвячену стану парку військової авіатехніки.

Як повідомили в прес-службі Міноборони, в. о. міністра Валерій Іващенко назвав стан авіатехніки критичним, а головними причинами цього – відсутність належного фінансування та недосконалу систему управління обмеженими ресурсами.

Основною метою засідання був аналіз стану авіатехніки збройних сил та визначення завдань і заходів щодо його відновлення.

За словами директора департаменту розробки і закупівлі озброєння та військової техніки Міноборони Володимира Грека, на колегії були схвалені плани модернізації авіатехніки.

“Ми створили необхідну законодавчу базу, забезпечили перехід до експлуатації техніки станом, а також самостійну модернізацію”, – сказав він.

Військове відомство провело оцінку термінів експлуатації існуючого парку авіатехніки.

“Ми плануємо використовувати бойові літаки до 2020-2025 років”, – підкреслив пан Грек. Для цього ведуться роботи з їх модернізації.

“Цього року ми купимо два модернізованих МіГ-29, крім того, в Одесі завершуються роботи з модернізації навчально-тренувального літака Л-39. За результатами цих робіт ми почнемо модернізацію літаків Су-27 і Су-24, – зазначив він .

– У нас є рух вперед по безпілотним апаратів, в цьому році ми почнемо модернізацію вертольотів Мі-8, але проект бюджету на наступний рік вкрай незадовільний “.

Інші учасники засідання погодилися поспілкуватися з Ъ “не під запис”. “На колегії звучав питання про ліцензійне виробництво іноземних винищувачів на Львівському авіаремонтному заводі Міноборони, – розповів співрозмовник .- Але ця тема звучала постановочно, а не як завдання сьогоднішнього дня. У 2010-2015 роках запропоновано сформувати вимоги до літака, вивчити варіанти закупівлі або виробництва іноземної техніки “.

Слід зазначити, що ідея ліцензійного виробництва іноземних винищувачів у Львові була сприйнята керівництвом Міноборони негативно. “Виготовлення літаків за ліцензією може обійтися Україні дорожче прямих закупівель нової техніки. Для цього необхідно підготовлене виробництво, потрібні чималі кошти. Хто їх дасть? Хто купить ліцензію? Сьогодні це для нас забагато”, – відзначив один з представників Міноборони.

За словами джерела, в якості можливих варіантів заміни нинішнього авіапарку в 2020-2025 роках називалися винищувач Gripen (виробляє шведська компанія Saab), китайський навчально-тренувальний літак L-15 і російський Як-130.

Комерсант
МАРАТ ПРИГОЖИН


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ monobank: 4441 1144 4179 6255

➡ PayPal [email protected]

➡Patreon https://www.patreon.com/milinua  

 


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: [email protected]

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube
Телеграм
Viber


L-15 Falcon Авіація Навчально-бойові літаки ОПК ПС ЗСУ