fbpx
Ан-70 повернувся у небо після тривалої стоянки

Ан-70 повернувся у небо після тривалої стоянки

«Антонов» Авіація Ан-70/188 Україна

Середньомагістральний вантажний літак Ан-70 23 липня повернувся у небо після тривалої стоянки.

Про це інформує Мілітарний.

За наявною інформацією, літак готували до демонстраційного польоту до 30-ї річниці відновлення Незалежності України або він виконував плановий політ після стоянки для можливості експлуатації в подальшому.

Відео підготовки та зльоту літака 23 липня:

Вже деякий час Державне підприємство «Антонов» веде роботи з імпортозаміщення складових частин, обладнання та агрегатів виробництва Росії, військово-транспортного літака короткого зльоту та посадки Ан-70.

Вищевказані роботи ведуться в інтересах Збройних Сил України згідно зі спільним рішенням МО України та ДК «Укроборонпром» № 19960/з/1-2015 від 18.01.2016 зі створення літака Ан-77 з комплектуючими вітчизняного та західного виробництва.

Військово-транспортний літак Ан-70(77)

За цим рішенням ДП «Антонов», що входить до складу ДК «Укроборонпром», проводить дослідно-конструкторської роботи з модернізації у частині імпортозаміщення комплектуючих виробництва Російської Федерації військово-транспортного літака короткого зльоту та посадки Ан-70 з серійним номером № 01-02.

Під час міжнародного авіасалону Dubai Air Show 2017 про готовність взяти участь у модернізації літака Ан-70 заявили компанії з Королівства Саудівської Аравії, Об’єднаних Арабських Еміратів та Туреччини.

Ще в середині 2000-х років Міністерство оборони України замовило декілька Ан-70 для Повітряних Сил ЗС України, збирання фюзеляжів яких було завершено у 2012 році.

Нагадаємо, що у 2015 році Ан-70 було прийнято на озброєння Збройних сил України тому модернізація цього літака з метою позбутися залежності від комплектуючих з країни агресора є одним з найважливіших завдань для вітчизняних авіабудівників.

Військово-транспортний літак Ан-70

Спочатку планувалось, що серійне виробництво Ан-70 буде вестися в Росії в кооперації з серійним заводом Антонова в Святошині. Плани з виробництва Ан-70 в Росії змінювалися кілька разів. Після початку проектування літака в 1985 року планами виробництва розглядалися потенційні майданчики у Воронежі, Самарі, Омську та Ульянівську.

В ході візиту до Казані 9 червня 2012 прем’єр-міністр Росії Дмитро Медведєв оголосив, що виробництво Ан-70 буде вестися в цьому місті.

Київський завод ДП «Антонов» мав виробляти і постачати в Казань крила, горизонтальне і вертикальне оперення, гондоли та пілони двигунів. Носову частину фюзеляжу мали доставляти в Казань з Новосибірська, консолі – з Ульяновська, а композитні елементи – з Воронежа.

Фюзеляжі Ан-70 з серійними номерами 01-04 та 01-05

Виробляти шасі мала російська компанія «Гідромаш», допоміжну силову установку ТА18-200-70 – Науково-виробниче підприємство «Аеросила» з Ступіно у Московській області, навігаційну систему ПрНПК-77 і РЛС «Купол-III-76М» компанія «Котлін Новатор» із Санкт-Петербурга, також більшість електроніки мала бути російського виробництва.

Після початку російської агресії у 2014 році проти України питання існування проекту Ан-70/77 залежало від заміщення російських комплектуючих на українські або західні аналоги.

Так у матеріалі справи рішенням керівництва ДП «Антонов» № 77-15-2198 від 04.12.2015 передбачено заміну на літаку АН-70 № 01-02 радіостанції зі складу бортового комплексу зв’язку БКЗ-70 на радіостанцію MR6000A з пультом керування GB6500.

ДП «Антонов» укладено контракт № 2502 від 29.04.2016 про закупівлю товарів, з німецькою компанією Rohde&Schwarz щодо постачання спеціальної радіостанції M3AR для власних виробничих потреб.

Вказана радіостанція була імпортована у лютому 2019 року, але для уникнення довгої бюрократичної процедури експортного контролю, ДП «Антонов» підготовлено пакет документів для подачі в митні органи України в яких зазначено, що вказана радіостанція призначена для цивільних літаків та не підлягає експортному контролю.

Тобто посадовців ДП «Антонов» порушили порядок здійснення міжнародних передач товарів, що підлягають державному експортному контролю, чим вчинили кримінальне правопорушення, передбачене ст. 333 КК України.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube
Телеграм
Viber


«Антонов» Авіація Ан-70/188 Україна