fbpx
“Антонов” готовий добудовувати літаки Ан-74 для ЗСУ без Росії

“Антонов” готовий добудовувати літаки Ан-74 для ЗСУ без Росії

Авіабудування Авіація Ан-72/74 Закупівлі Україна Харківський авіазавод

Державне підприємство “Антонов” готове розпочати практичну роботу по 100% імпортозаміщенню матеріалів та комплектуючих російського походження в літаках сімейства Ан-72/74 за умови фінансування.

Про це Мілітарному повідомили в прес-службі компанії.

“Антонов” вже провів попередню роботу з пошуку альтернатив спираючись на аналогічний досвід з літаками Ан-132 та Ан-178.

Планується кооперація із західними підприємствами, а також низкою українських. Серед них, зокрема, УКРНІІРА, ДП «ХАКБ», ПАТ “КЦКБА”, ДП «ХМЗ ФЕД», ПАТ «ФЕД», ДП «Орізон-Навігація», ПАТ «НТК Електропрлад», «Авіаконтроль» та інші.

Варто зазначити, що “російська” складова в літаках сімейства Ан-72/74 дотепер була досить вагомою: 60% комплектуючих та 80% матеріалів. Для фіналізації проекту імпортозаміщення, як зазначили на “Антонові”, необхідно погодити технічні вимоги від замовників. Після цього буде проведено комплекс науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт, будівництво дослідних літаків, стендові, наземні і льотні випробування, сертифікаційні роботи.

Цех ДП «Харківське державне авіаційно-виробниче підприємство» з виробництва Ан-74 та Ан-140

На ДП “Антонов” також стверджують, що вимоги Міністерства оборони України до морського патрульного літака відповідають попереднім напрацюванням компанії, які пропонувалися в різні роки на тендерах інших країн.

Так, проект Ан-74МП вже має визначений склад обладнання, яке буде встановлюватися на літак у разі запуску робіт у Харкові. Зокрема, “Антонов” вже попередньо опрацював перелік можливих постачальників радіоелектронного, пілотажно-навігаційного обладнання, спеціального комплексу обстеження та розвідки, комплексу захисту та самооборони, озброєння, додаткового обладнання. Це як українські, так і західні виробники.

“На сьогодні ДП «АНТОНОВ» спільно з фахівцями ВМС ЗС України остаточно узгоджує технічні вимоги до транспортного та патрульного варіантів на базі літака Ан-74, за результатами чого буде визначено обсяг необхідного фінансування всього комплексу робіт та строки виконання. Паралельно проводяться перемови з іноземними партнерами щодо співробітництва з глибокої модернізації літака Ан-74ТК-200, створення різних модифікацій на його базі та виробництва літаків на ХДАВП,”- повідомили Мілітарному на “Антонові”.

На підприємстві зауважили, що нині за власні кошти компанії “Антонов” завершує роботи по імпортозаміщенню російських складових на літаках сімейства Ан-1Х8.

Нагадаємо, 15 січня стало відомо, що держава планує замовити добудову 8 літаків Ан-74 для потреб Міністерства оборони України заради оздоровлення ХДАВП. Зокрема планується закупівля 4 транспортних і 4 літаків у морській патрульній версії.

Цех ХДАВП з недобудованими літаками сімейства Ан-72/74 ФОТО: Укрінформ, 2019

Військово-транспортні літаки Ан-74Т-200 для перевезення 67 військовослужбовців або 10-ти тон вантажу, повітряного десантування 42-х парашутистів або 7,5т вантажу, транспортування до 40 поранених на санітарних ношах.

Ан-74MП – патрульний літак морської авіації, спроектований ДП “Антонов” на базі транспортного літака Ан-74. Забезпечує несення морської патрульної служби та виявлення порушників в прилеглій до узбережжя зоні вдень і вночі в простих і складних метеоумовах. Для вирішення завдань патрулювання склад екіпажу доповнений штурманом і радистом, для яких обладнані окремі робочі місця.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили не точність чи Вас є що доповнити по матеріалу? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


Авіабудування Авіація Ан-72/74 Закупівлі Україна Харківський авіазавод