fbpx
“Антонов” опанував виробництво всіх складових планера літаків Ан-178

“Антонов” опанував виробництво всіх складових планера літаків Ан-178

«Антонов» Авіабудування Авіація Ан-148/158/178 ОПК Україна

На «Антонов» опанували виробництво всіх складових планера літаків Ан-178 та додали десантні люки.

Про це повідомляє Український Мілітарний Портал.

Серійний завод «Антонов» тепер здатний виробляти самостійно всі складові планера літаків сімейства Ан-148/158/178.

Про це в програмі Security Talks (Апостроф TV) заявив в.о. гендиректора ДП «Антонов» Сергій Бичков.

За його словами, планер повністю створюється в Києві. Раніше значну частину (хвостова частина фюзеляжу та оперення, частина кабіни, мотогондоли) фюзеляжу постачали з Росії (Воронезьке акціонерне літакобудівне об’єднання).

Отвори для бокових десантних люків на літаку Ан-178, що будується для поліції Перу

Директор з виробництва ДП «Антонов» Геннадій Побереженець в програмі «Невигадані історії» (5 канал) назвав конкретні складові фюзеляжу виробництво яких опанували.

Зокрема це рульові поверхні, складові мотогондоли, капот реверсного пристрою, обтікачі реверсу та вихлопна система обтікачів реверсу.

На підприємстві розкрили інші подробиці щодо заміщення російської складової в літаках.

Тепер системи штурвального керування постачають українські підприємства НТК «Екран» та «ФЕД». Шасі для літаків виготовляє «Південмаш».

Загалом до програми заміщення російської складової в літаках беруть участь 26 українських підприємств.

Бокові десантні люки на експериментальному борту Ан-178, вид зовні

Оновлений літак готується до отримання нового сертифікату. Для цього необхідно виконати близько 600 польотів.

На експериментальному літаку Ан-178, на якому і здійснюється програма заміщення російської складової, додатково встановили бокові десантні люки, щоб протестувати й функцію десантування.

На підприємстві відзначають, що літак здатний летіти на низькій швидкості – 150 км/год, що дозволить здійснювати більш ефективне (концентроване на площі) десантування бійців.

Десантні люки є також і на літаку, який будується для Перу. Вони будуть і на трьох літаках Ан-178-100P для Міністерства оборони України, перший з яких планують віддати замовнику у 2023 році.

Ще два передадуть через інтервали по пів року.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


«Антонов» Авіабудування Авіація Ан-148/158/178 ОПК Україна