fbpx
B-21 Raider – майбутнє бомбардувальної авіації США

B-21 Raider – майбутнє бомбардувальної авіації США

Авіація Бомбардувальник ПС США США

B-21 Raider, який знаходиться в стадії розробки і модифікована версія B-52 Stratofortress стануть основними бомбардувальниками парку повітряних сил США.

Палати представників Конгресу США, заявили, що ПС США планують на перспективу мати змішаний парк стратегічних бомбардувальників з літаків двох типів.

«Формування двухтипового парку бомбардувальників важливо, оскільки повітряні сили переходять до стратегії, яку Пентагон називає “суперництвом великих держав”, тобто підготовці до конфлікту з рівним або близьким за потужністю державою, таким як Китай або Росія», – заявив заступник начальника штабу ПС по плануванню генерал-лейтенант Девід Наом

Нові бомбардувальники В-21 повинні замінити стратегічні бомбардувальники B-1 Lancer і В-2A Spirit.

Малопомітні бомбардувальники Northrop Grumman В-2A Spirit, згідно генералу Наому, залишатимуться в строю ще близько десяти років, поки В-21 повністю не досягнуть оперативної готовності і не будуть сертифіковані для несення ядерної зброї.

Northrop Grumman В-2A Spirit. Фото з вільних джерел.

На думку Наомі, зберегти B-1 Lancer складніше, в основному тому, що США інтенсивно експлуатували цей літак багато років.

B-1 Lancer. Фото з вільних джерел.

ПС США повідомили, що тільки 51,75% з 62 бомбардувальників B-1 Lancer на рівні боєздатності були у 2018 році. Але в серпні минулого року генерал Джон Хайт, повідомив законодавцям, що тільки шість B-1 Lancer були повністю боєздатні, що вказує на те, що парк знаходиться в набагато гіршому стані, ніж передбачалося раніше.

ВВС запропонували скоротити 17 літаків цього типу в рамках свого бюджету на 2021 рік.

Конгресмен Майк Конауей незадоволений тим, що ПС США говорять про виведення з експлуатації літаків новішого типу B-1 Lancer, ніж набагато більш старих B-52, деякі з яких, можливо, будуть літати, поки їм не виповниться 100 років.

Boeing B-52 Stratofortress. Фото з вільних джерел.

Хоча Наом визнав, що багато B-52 старі по роках, вони відносно молоді з точки зору льотних годин, тому що бомбардувальники в роки “холодної війни” здебільшого перебували на землі в очікуванні ядерної тривоги та не літали так інтенсивно як B-1 Lancer.

Модернізуючи ключові частини B-52, в тому числі замінюючи двигуни, додаючи новий радар і інші нові технології, “ми зможемо робити з цим літаком те, що не змогли б зробити з B-1 або B-2”, підкреслив Наом.

B-21 Raider

Northrop Grumman B-21 Raider – перспективний стратегічний бомбардувальник по програмі Long-Range Strike Bomber (LRS-B), що створюється для ПС США корпорацією Northrop Grumman за контрактом, виданим в жовтні 2015 року.

Виробництво розпочато на заводі Northrop Grumman в Палмдейле (штат Каліфорнія), де збирають бомбардувальники Northrop B-2 Spirit.

«Створення B-21 Raider йде за графіком, і перший випробувальний літак перебуває у Палмдейлі, штат Каліфорнія, як і його попередник, B-2. Перший політ Raider буде проведений з Палмдейлі на авіабазі “Едвардс”, де продовжаться його випробування силами 420-ї льотно-випробувальної ескадрильї», – заявив у 2019 році міністр ПС США Метью Донован.

Northrop Grumman B-21 Raider. Фото з вільних джерел.

Літак зможе долати великі відстані, йдучи від ППО, а потім скидати озброєння відповідного типу і йти на базу з мінімальними ризиками перехоплення.

Як і попередник, B-21 виконаний за схемою «літаюче крило» зі стрілоподібною передньою кромкою і рудиментарним виступаючим фюзеляжем. Задня кромка крила має форму перевернутої букви W; на літаку B-2 ця частина планера відрізняється більш складною формою і конструкцією.

На відміну від B-2, новий B-21 не має виступаючих повітрозабірник з боків від фюзеляжу. Ці пристрої втоплені в крило і не видаються за межі його профілю. З боків від фюзеляжу є невеликі виступи-обтічники силової установки, а сопла двигунів максимально «заховані» в планер.

В2 та В21. Неофіційний приклад.

У носовій частині фюзеляжу є скління кабіни, схоже на використане в проекті B-2. Його розміри можуть вказувати на внутрішні габарити кабіни та, відповідно, на чисельність екіпажу.

Необхідно звернути увагу на конструкцію шасі. Збережена трьох точкова схема з носовою опорою. Всі стійки мають по два колеса; на основних використовуються більші колеса. Ніші шасі прикриваються стулками складної форми, що відкриваються убік. B-2 мав більш розвинене шасі з іншою конструкцією стулок.

Northrop Grumman B-21 Raider. Неофіційний приклад.

Головною ж відмінністю B-21 від B-2 експерти називають меншу вартість. Нагадаємо, за деякими даними, ціна одного Spirit перевищує два мільярди доларів, що робить його найдорожчим літаком у світі.

Додатково, В-21 розглядається як носій нової ядерної бомби B61-12, випробування якої нещодавно проводилися в США.

B61-12 Фото: З відкритих джерел

Повітряні сили США можуть прийняти на озброєння від 80 до 100 бомбардувальників B-21.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255

Авіація Бомбардувальник ПС США США