fbpx
Держава викупить 8 Ан-74 у ХДАВП і спише борги – президент «Укравіапрому»

Держава викупить 8 Ан-74 у ХДАВП і спише борги – президент «Укравіапрому»

«Антонов» Авіабудування Авіація Ан-72/74 ДОЗ (Державне оборонне замовлення) Морська авіація Олег Уруський Україна Харків Харківський авіазавод

15 січня 2021 року у Міністерстві стратегічних галузей промисловості відбулася нарада щодо санації ХДАВП Державне підприємство «Харківське державне авіаційне виробниче підприємство).

Про це в ефірі Суспільного розповів президент Асоціації «Укравіапром» Віктор Попов.

“Сьогодні відбулася масштабна нарада по ХАЗу. Основні його тези: це виведення його з банкрутства, прийняття закону про списання боргів, формування для нього держоборонзамовлення”, — розповів Попов.

За його словами, замовлення стосується будівництва восьми літаків Ан-74. Підприємство має добудувати частину літаків, які стоять на заводі як незавершені.

Президент «Укравіапрома» (профільна асоціація підприємств галузі) стверджує, що Міністерство оборони зацікавлено у тому, щоб придбати 4 Ан-74 у патрульній версії для потреб ВМСУ і ще 4 транспортні літаки.

“Сьогодні було прийнято рішення за дорученням президента у цьому ж місяці до 1 лютого провести засідання РНБО з авіації, де передбачити для ХАЗу обов’язкове розміщення цього держоборонзамовлення”, — пояснив він.

За його словами, указ про замовлення має підписати президент.

“Це має закінчитися указом президента і це, я упевнений, дасть колосальний поштовх нашому рідному авіаційному заводу”, — зазначив Попов.

За інформацією Попова, на авіазаводі 3,6 млрд боргів, 2 млрд грн з яких — борги з облігацій, близько 800 млн грн — борги перед комерційними структурами, 256 млн — зарплатна заборгованість. За словами президента “Укравіапрому”, є сподівання, що у першій половині 2021 року авіазаводу спишуть частину боргів, решту — реструктуризують.

Контракт на закупівлю Ан-74ТК-200 анонсував міністр стратегічних галузей промисловості Олег Уруський ще в жовтні минулого року. Таку заяву він зробив після катастрофи Ан-26Ш одночасно з обіцянкою придбати Ан-178. У 2019 році два літаки Ан-74 хотіло купити МВС для потреб ДСНС.

Літак Ан-74 ТК 200 побудований для іноземного замовника

Ан-74ТК-200 – це вантажно-пасажирський конвертований літак, що створений на базі Ан-74 та призначений для перевезення як пасажирів, так і вантажів в залежності від визначених завдань його експлуататора.

Літак дозволяє перевозити до 52 пасажирів або до 10 т вантажів. Переобладнання літака з вантажного в пасажирський і назад може здійснюватися в лінійному аеропорту силами екіпажу менш ніж за 2 години. Це єдиний у світі літак такого класу. Дальність польоту з 52 пасажирами становить 2750 км, з 10 т вантажу 950 км.

Транспортна кабіна має габарити, оптимізовані за розмірами основного потоку вантажів, що перевозяться, і дозволяє перевозити вантажі в контейнерах і пакетованих на жорстких піддонах, нестандартні (тюки, бочки тощо) вантажі, а також несамохідну і самохідну колісну техніку (автомобілі типу УАЗ, РАФ, HMMWV та ін).

Модель морського патрульного літака Ан-74MP, що пропонувався на тендер ВПС Індії

Ан-74MP – патрульний літак морської авіації, спроектований ДП “Антонов” на базі транспортного літака Ан-74. Забезпечує несення морської патрульної служби та виявлення порушників в прилеглій до узбережжя зоні вдень і вночі в простих і складних метеоумовах. Для вирішення завдань патрулювання склад екіпажу доповнений штурманом і радистом, для яких обладнані окремі робочі місця.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили не точність чи Вас є що доповнити по матеріалу? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


«Антонов» Авіабудування Авіація Ан-72/74 ДОЗ (Державне оборонне замовлення) Морська авіація Олег Уруський Україна Харків Харківський авіазавод