
Для укріплення кордону на Сумщині залучено інженерні машини МДК-3
У Сумській області продовжуються заходи з укріплення кордону України з залученням МДК-3 на загрозливих напрямах з боку Росії.
Про це повідомляє Мілітарний з посиланням на Державну прикордонну службу України.
Попри те, що зазвичай сезон інженерного облаштування кордону триває до настання зими, у 2021 році активні заходи з укріплення держрубежу на загрозливих напрямах продовжуються попри сніг та похолодання.
Особлива увага українськими інженерами приділяється кордону Російською Федерацією.
Так, на ділянці Сумського прикордонного загону продовжується облаштування українсько-російської ділянки держрубежу протитранспортними ровами.
Тут працює комплексна механізована інженерна група, яка за допомогою спецтехніки, на додаток до існуючих інженерних перешкод на найбільш загрозливих напрямах, прокопує рів та насипає вал, що є додатковими перепонами.
Зокрема, використовується інженерна машина МДК-3, призначена для копання котлованів під укриття для озброєння та військової техніки або особового складу.
Машина для копання котлованів МДК-3 є подальшим розвитком машини МДК-2. Випускалася за часів СРСР у Харкові.

МДК-3 за принципом дії являє собою навісний роторний траншейний екскаватор поперечного копання.
Технічна продуктивність (за даними ГУ ДСНС України):
- в ґрунтах 1-ї, 2-ї категорій – 800-900 м 3/год;
- в ґрунтах 2-ї, 3-ї категорій – 700-800 м 3/год;
- в ґрунтах 4-ї категорії – 480 м 3/год;
- Максимальна транспортна швидкість – 65 км/год.
- Середня транспортна швидкість по ґрунтовим дорогам – 28-33 км/год.
- Розміри розробленої виїмки:
- за один прохід: глибина – 3,5 м, ширина – 3,7 м;
- за два проходи: глибина – 2,5 м, ширина — 8 м;
- за три проходи: глибина – 2,5 м, ширина — 12 м.
- Швидкість руху при відкопуванні котловану – до 570 м/год.
- Швидкість руху при роботі бульдозерним обладнанням, не більше:
- у звичайному ґрунті — 8 км/год;
- в мерзлому рихлому ґрунті – 1,01 км/год.

Робочий орган МДК-3 являє собою роторну фрезу з відкидачем. Машина обладнана регульованим бульдозерним відвалом і розпушувачем. Кабіна екіпажу розташована в передній частині корпусу машини. Кабіна герметизована, вміщує до п’яти осіб, включаючи водія.
Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!
➡ Приват 4149 6293 1808 2567
➡ monobank: 4441 1144 4179 6255
➡ PayPal [email protected]
➡Patreon https://www.patreon.com/milinua
Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: [email protected]
Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube
Телеграм
Viber