fbpx
До Польщі прибули два L-410 для прикордонної служби

До Польщі прибули два L-410 для прикордонної служби

Авіація Європа Закупівлі Морська авіація Польща Світ Сусіди

Учора, 16 жовтня, до Польщі прибули два літаки L-410 для прикордонної служби.

Про це повідомила у себе на каналі в Twitter Менеджер з продажу та маркетингу в JB Investments Sp.z o.o. Магдалина Карска.

Контракт на постачання двох турбогвинтових літаків L-410UVP-E20 було підписано 29 січня 2019 року. Вартість угоди на придбання літаків склала 109,8 млн злотих, що близько 28 млн доларів.

На тендер із закупівлі було подано сім пропозицій, за першим етапом відбору до подальшого розгляду допустили шість.

Фаворитом вважали пропозицію консорціума компаній Parasnake Arkadiusz Szewczyk з Кельце (Польща) та Airborne Technologies GmbH з Відня (Австрія) з літаком M28, за 109,2 мільйонів злотих.

Патрульний літак M28 прикордонної служби Польщі

Однак після того, як на цей результат конкурсу через технічні помилки у документації було подано скаргу до Національної апеляційної палати, суд постановив відхилити цю пропозицію та повторно відібрати правильно подані пропозиції.

До розгляду залишились лише три з семи пропозицій у результаті чого перемогу отримала компанія JB Investments Sp.z o.o. із пропозицією з чеськими літаками L410.

Після прибуття на аеродром у Гданськ розпочався процес прийомки літаків замовником, за позитивними результатами якої їх буде включено до складу прикордонної служби Польщі.

До Польщі прибули два L-410 для прикордонної служби

L-410UVP-E20 оснащені радіолокаційною станцією для виявлення та ідентифікації об’єктів на поверхні води та суші, оптико-електронною станцією з можливістю виявлення до 15 км. Окрім того на літаках встановлений супутниковий зв’язок та різноманітне рятувальне обладнання.

Літак L410 прикордонної служби Польщі після прибуття

Базовий турбогвинтовий літак Let L-410 Turbolet було розроблено у 1960-х роках чехословацьким підприємством Let Kunovice. Перший прототип здійснив політ 16 квітня 1969 року.

Згодом літак не одноразово модернізувався в залежності від потреби ринку чи конкретного замовника.

Версія L-410UVP-E20, що замовила прикордонна служба Польщі, може комплектуватися двома типами двигунів – Walter M601E або GE H80-200.

Авіація Європа Закупівлі Морська авіація Польща Світ Сусіди