fbpx
Двигун винищувача Gripen тестують на біопаливі

Двигун винищувача Gripen тестують на біопаливі

JAS-39 Gripen Авіабудування Авіація Винищувач Випробування Європа Світ Швеція

У Швеції провели випробування двигуна RM12 винищувача JAS-39 Gripen роботою на біопаливі.

Про це повідомляє пресцентр FMV.

Випробування двигуна винищувача JAS-39 Gripen провело Агентство по матеріальному забезпеченню армії Швеції (FMV) спільно з британською компанією GKN Aerospace.

Згідно з повідомленням агентства, випробування проводилися на підприємстві GKN у Швеції та були визнані успішними.

Військові кількох країн світу сьогодні розглядають можливість переведення бойової авіації, основного в збройних силах споживача палива, на використання біопалива.

Підготовка до випробувань двигуна RM12 на біопалеві. Фото: FMV

Передбачається, що завдяки цьому можна буде істотно знизити обсяги викидів шкідливих речовин.

Крім того, вважається, що при масовому виробництві біопаливо буде коштувати дешевше звичайного авіаційного палива.

Паливна суміш

Для випробувань двигуна RM12 використовувалася паливна суміш, що складається з авіаційного палива Flygfotogen 75 (шведський аналог JP8) і біопалива.

Випробування двигуна проводилися на наземному стенді. Фахівці вивчали, як змінюється робота двигуна на паливної суміші в порівнянні зі звичайним паливом і який вплив ця суміш надає на окремі деталі силової установки.

Двигун RM12 на біопалеві. Фото: FMV

В цілому RM12 відпрацював на стенді 2 годині 49 хвилин, з яких 14 хвилин – з задіяною форсажною камерою. Фахівці провели вісім запусків двигуна на біопаливі та 25 включень форсажної камери.

Після випробувань фахівці провели ретельний огляд газогенератора силової установки, приділивши особливу увагу камері згоряння.

За попередніми оцінками, двигун показав практично ідентичні тягу і споживання біопалива в порівнянні зі звичайним Flygfotogen 75.

Крім того, не було відмічено будь-яких відхилень робочого тиску на виході камери згоряння. Фахівці не виявили будь-яких особливостей при запуску і зупинці двигуна RM12, що працює на біопаливі.

Нагадаємо, у квітні 2017 року Міністерство оборони Швеції спільно з GKN Aerospace провело випробувальний політ винищувача JAS-39, заправленого 100-відсотковим біопаливом.

Випробування винищувача JAS-39 Gripen на біопалеві. 2017 рік. Фото з відкритих джерел

Силову установку для випробувань не переробляли. У польоті двигун бойового літака працював точно так же, як якби був заправлений звичайним авіаційним паливом.

У баки Gripen на час випробувального польоту залили біопаливо CHCJ-5 без домішок.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили не точність чи Вас є що доповнити по матеріалу? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


JAS-39 Gripen Авіабудування Авіація Винищувач Випробування Європа Світ Швеція