Електронний кабінет військовозобов’язаного запрацює влітку
«Електронний кабінет військовозобов’язаного» має запрацювати вже влітку цього року.
Про це в інтерв’ю Мілітарному розповіла заступниця міністра оборони України Катерина Черногоренко.
«Документ «Електронний кабінет військовозобов’язаного» ми плануємо влітку 2024 року. Ми також запускаємо флагманський продукт «Армія +» для військовослужбовців», – сказала вона.
Кабінет закладається законопроєктом 10062, який був підписаний 2 квітня.
Законопроєкт №10062
Законопроєкт надає міністерству оборони можливість посилити кіберзахист та право розміщувати свої ІТ-системи у військових хмарних сховищах НАТО.
Завдяки цьому, за даними міноборони:
- буде вивільнено засоби ППО, які наразі захищають національні дата-центри від постійних ракетних обстрілів (натомість цей ресурс буде використовуватись для прикриття інших об’єктів військової та цивільної інфраструктури);
- прискориться та розшириться доступ Сил оборони України до розвідданих союзників;
- прискориться розробка та розгортання нових бойових систем та електронних сервісів для війська;
- посилиться захист даних від кібератак РФ.
Крім того, законопроєкт передбачає удосконалення реєстру призовників, військовозобовʼязаних та резервістів, зокрема, в частині налагодження взаємодії між реєстрами, використання даних щодо військового обліку.
Законопроєкт про електронний кабінет запроваджує можливість створення і використання цифрового військового-облікового документа (сертифікату).
«Завдяки законопроєкту буде створено реєстр військовослужбовців ЗСУ та Державної служби спеціального транспорту, який дозволить забезпечити надання онлайн-послуг військовослужбовцям», – зазначили у Міноборони про електронний кабінет військовозобов’язаного.
За законопроєктом №10062 до єдиного реєстру мобілізованих будуть підключені нові бази. Зокрема додасться єдиний реєстр виборців, якого зараз фактично не існує.
Електронний кабінет військовозобов’язаного
Завдяки електронному кабінету громадянин зможе уточнити по собі інформацію, актуалізувати інформацію і зрозуміти, які ж дані знаходяться по ньому або по ній в реєстрі «Оберіг».
«Наприклад, людина помилково внесена в розшук в оберігу, а вона насправді не є в розшуку і не має підстав для цього занесення. Таке буває, це людський фактор. Працівники [військовослужбовці територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки – ред.] ТЦК та СП можуть також помилитися і бажано, щоб військовозобов’язаний про це знав. Тому ми робимо такий інтерфейс для взаємодії між державою і людиною», – пояснила Черногоренко.
Людина сама зможе направляти запит за своїм підписом в реєстри, отримувати автоматично сформовану відповідь і ця відповідь складатиметься в реєстр.
Тобто, фактично людина просто ініціює оновлення даних і після цього ці дані доповнюють або доформовують і електронну картку.
Мета сервісу полягає у тому, щоб прибрати черги з ТЦК та СП й необхідність подавати документи для уточнення даних.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.