fbpx
Харківський авіазавод чекає рішення РНБО на добудову Ан-74 та Ан-140

Харківський авіазавод чекає рішення РНБО на добудову Ан-74 та Ан-140

Авіабудування Авіація Ан-140 Ан-72/74 РНБО Україна Харківський авіазавод

Харківський авіазавод (ДП «Харківське державне авіаційне виробниче підприємство») чекає рішення РНБО на добудову літаків Ан-74 та Ан-140.

Про це розказав в інтерв’ю виданню «MINTRANS» розказав директор підприємства Сергій Задорожний.

Підприємство вже відвідувала комісія з ДП «Антонов», її завдання було оцінити стан справ та обладнання, перевіряла наявність кадрів.

Метою роботи було визначення можливості реалізувати державне замовлення на будівництво літаків.

У перших числах лютого має бути засідання РНБО, де розглядатимуть наше питання., – розказав Сергій Задорожний

За словами директора підприємства зараз на заводі знаходяться дев’ять фюзеляжів Ан-74 і дві практично готові машини Ан-140.

Пресконференція Дениса Шмигаля на фоні літака Ан-140

Зараз обговорюється замовлення двох літаків Ан-140 з подальшою перспективою до чотирьох-п’яти машин.

У березні 2020 року відбулася нарада за участі представників парламентського комітету з питань національної безпеки та оборони, а також керівників ПАТ «ФЕД», АТ «Мотор Січ» та Харківського державного авіаційного виробничого підприємства під час якої обговорили можливі шляхи виходу з кризового стану авіаційного підприємства.

Цех ДП «Харківське державне авіаційно-виробниче підприємство» з виробництва Ан-74 та Ан-140

Головною пропозицією по цьому було створення на внутрішньому ринку національного авіаперевізника, що би використовував вітчизняні літаки типу Ан-140 та Ан-74 виробництва ХДАВП.

Ці літаки будуть замовлені згідно з програмою Президента щодо створення національного авіаперевізника. Ан-74 мають замовити для Військово-морських сил України, а також три машини хоче замовити Нацгвардія, – розказав в інтерв’ю Сергій Задорожний

Щодо термінів, то на двох Ан-140 можна упродовж шести-восьми місяців завершити всі роботи.

Щодо Ан-74, то в нас вже є виробничий графік, згідно з яким першу машину ми зможемо віддати за 12-14 місяців. На кожну наступну машину додаємо три-чотири місяці, – додав директор Харківського авіазаводу


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили не точність чи Вас є що доповнити по матеріалу? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


Авіабудування Авіація Ан-140 Ан-72/74 РНБО Україна Харківський авіазавод