fbpx
Ірак не може використовувати свої Су-25

Ірак не може використовувати свої Су-25

Авіація Близький Схід БпА (Безпілотні апарати) Ірак ПС Іраку Світ Су-25 Штурмовики

Іракські штурмовики Су-25 в даний час прикуті до землі через відсутність запасних частин.

Про це повідомляє Janes.

Цю інформацію оприлюднили у звіті Управлінням генерального інспектора Міністерства оборони США (OIG) від 4 травня.

У звіті, в якому розглядався хід військової операції, що тривала в Іраці та Сирії з 1 січня по 31 березня, яка проводилася коаліцією під керівництвом США, зазначається, що штурмовики Су-25 “не літали протягом кварталу через відсутність доступних запасних деталей та коштів”.

Також повідомляється, що іракські БЛА китайського виробництва CH-4 , востаннє виконували польоти у вересні 2019 року, оскільки чекають запасних частин від виробника.

У 2015 році, в Іраку офіційно був представлений китайський ударний БПЛА CH-4B, що надійшов на озброєння армії.  У звіті йдеться про те, що Ірак спочатку придбав 20 таких апаратів, з яких вісім зазнали аварії.

Розвідувально-ударних БЛА CH-4В виробництва державної ракетно-космічної корпорації China Aerospace Science and Technology Corporation (CASC). Безпілотник може застосовувати керовані ракети HJ-10, ракети з лазерним наведенням Lan Jian 7, а також керовані бомби типів LT або TG100. За інформацією міністерства оборони Іраку, БЛА CH-4B має дальність польоту 240 км, максимальну висоту польоту 7500 м, його автономність досягає 30 годин.

Су-25 (з кодифікації НАТО: Frogfoot) – броньований дозвуковий штурмовик, призначений для безпосередньої підтримки сухопутних військ над полем бою вдень і вночі при візуальній видимості цілі, а також знищення об’єктів з заданими координатами цілодобово в будь-яких метеоумовах.

Су-25 є в цілому високозахищену літаком, на системи забезпечення бойової живучості припадає 7,2% нормальної злітної маси або 1050 кг. Життєвоважливі системи штурмовика дублюються і екрануються менш важливими.

Грузинський штурмовик Су-25 на випробувальному польоті 2

Особливу увагу приділено захисту критично важливих вузлів і елементів – кабіни пілота і паливної системи.

Кабіна пілота виконується зі зварної авіаційної титанової броні АБВТ-20. Товщина бронеплит становить від 10 до 24 мм. Лобове скло забезпечує протикулевий захист і являє собою склоблок товщиною 65 мм. Ззаду пілот захищений сталевою бронеспинкою товщиною 6 мм . Пілот практично повністю захищений від обстрілу з будь-якої ствольної зброї калібром до 12,7 мм, а за найбільш небезпечними напрямами – калібром до 23 мм.

На початку року, стало відомо, що Іракські Ан-32 у якості бомбардувальників здійснили більше вильотів за багатоцільові літаки F-16 в ході операції проти «Ісламської Держави».

Для порівняння з червня 2014 року по грудень 2017 року вантажні літаки Ан-32 української побудови здійснили 990 бойових вильотів, що майже вдвічі більше, ніж 514 літаковильотів іракського флоту F-16.

Іракський військовий на фоні Ан-32Б з підвішеними авіабомбами

Потреба у використання Ан-32 в якості бомбардувальників виникла через поширення руху «Ісламська Держава» в Іраку у 2014 році.

Тому за для закриття гострої потреби іракці звернулись до ДП «Антонов» по дооснащенню придбаних у 2010-х роках Ан-32 під встановлення чотирьох консолей по дві сторони з кожної сторони, які розміщуються на літаках Ан-26.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube
Телеграм
Viber


Авіація Близький Схід БпА (Безпілотні апарати) Ірак ПС Іраку Світ Су-25 Штурмовики
Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!