«Івченко-Прогрес» працює над новим двигуном для реактивних літаків
Державне підприємство «Івченко-Прогрес» з Запоріжжя працює над новим двигуном для реактивних навчальних та навчально-бойових літаків.
Про це повідомляє Мілітарний.
Новий двигун розширить можливості сімейства двигунів АІ-322, що використовуються на навчально-бойових літаках L-15 виробництва Китайської Народної Республіки.
Двигун АІ-322 розроблений на базі АІ-222 – сімейства двигунів, що встановлюється на літаки Як-130 та Hongdu L-15.
…днями ми захистили проєкт з нового двигуна, який розширить можливості сімейства двигунів АІ-322, – прокоментував етап робіт по двигуну Ігор Кравченко, директор, Генеральний конструктор ДП «Івченко-Прогрес».
На офіційному сайті держпідприємства у розділі «Перспективні двигуни» згадується турбореактивний двоконтурний двигун AI-322-30:
Його призначення – для застосування на сучасних навчально-тренувальних і легких бойових літаках, він має збільшену тягу, що на злітному режимі складає 3000 кгс проти 2500 кгс на АІ-322 та АІ-322Ф у безфорсажному режимі.
Суха маса двигуна – 534 кг, габаритні розміри: довжина (без кока) – 3138 мм, ширина – 860 мм, висота – 1096 мм.
Питома витрата палива – 0,84 кг/кг•ч, що навіть менша за менш потужний АІ-322, де витрата складає 0,875 кг/кг•ч.
Цілком ймовірно, що саме цей двигун згадував Генеральний конструктор ДП «Івченко-Прогрес».
Ігор Кравченко не уточнював в інтересах якої країни здійснюється розробка нового двигуна та які терміни для завершення всіх робіт.
Нагадаємо, що у 2019 році в Китаї відбулась презентація нового легкого навчально-бойового літака L-15B, на який встановлюється двигун АI-322Ф. Двигун серії АІ-222 також озвучується як один з варіантів для встановлення на турецькі навчально-тренувальні літаки Hürkuş (Hurjet).
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.