fbpx
«Івченко-Прогрес» працює над новим двигуном для реактивних літаків

«Івченко-Прогрес» працює над новим двигуном для реактивних літаків

Авіабудування Авіація ДП «Івченко-Прогрес» Україна

Державне підприємство «Івченко-Прогрес» з Запоріжжя працює над новим двигуном для реактивних навчальних та навчально-бойових літаків.

Про це повідомляє Мілітарний.

Новий двигун розширить можливості сімейства двигунів АІ-322, що використовуються на навчально-бойових літаках L-15 виробництва Китайської Народної Республіки.

Наші соцмережі: Facebook, Twitter, YouTube та Телеграм

Двигун АІ-322 розроблений на базі АІ-222 – сімейства двигунів, що встановлюється на літаки Як-130 та Hongdu L-15.

…днями ми захистили проєкт з нового двигуна, який розширить можливості сімейства двигунів АІ-322, – прокоментував етап робіт по двигуну Ігор Кравченко, директор, Генеральний конструктор ДП «Івченко-Прогрес».

На офіційному сайті держпідприємства у розділі «Перспективні двигуни» згадується турбореактивний двоконтурний двигун AI-322-30:

Турбореактивний двоконтурний двигун AI-322-30

Його призначення – для застосування на сучасних навчально-тренувальних і легких бойових літаках, він має збільшену тягу, що на злітному режимі складає 3000 кгс проти 2500 кгс на АІ-322 та АІ-322Ф у безфорсажному режимі.

Суха маса двигуна – 534 кг, габаритні розміри: довжина (без кока) – 3138 мм, ширина – 860 мм, висота – 1096 мм.

Візуалізація турбореактивного двоконтурного двигуна AI-322-30

Питома витрата палива – 0,84 кг/кг•ч, що навіть менша за менш потужний АІ-322, де витрата складає 0,875 кг/кг•ч.

Цілком ймовірно, що саме цей двигун згадував Генеральний конструктор ДП «Івченко-Прогрес».

Ігор Кравченко не уточнював в інтересах якої країни здійснюється розробка нового двигуна та які терміни для завершення всіх робіт.

Нагадаємо, що у 2019 році в Китаї відбулась презентація нового легкого навчально-бойового літака L-15B, на який встановлюється двигун АI-322Ф. Двигун серії АІ-222 також озвучується як один з варіантів для встановлення на турецькі навчально-тренувальні літаки Hürkuş (Hurjet).


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


Авіабудування Авіація ДП «Івченко-Прогрес» Україна