fbpx
Літак KC-390 Millennium випробовують на грунтовій злітно-посадковій смузі

Літак KC-390 Millennium випробовують на грунтовій злітно-посадковій смузі

Embraer KC-390 Авіабудування Авіація Бразилія Випробування Латинська Америка Світ

Бразильський літак KC-390 Millennium випробовують на грунтовій злітно-посадковій смузі.

Про це інформує Мілітарний.

Бразильська авіабудівна компанія Embraer повідомляє у Twitter, що розпочала випробування багатоцільового транспортного літака KC-390 Millenium на грунтовій злітно-посадковій смузі. Виробник перевіряє роботу і живучість шасі під час їхньої експлуатаціі в таких умовах.

Для відповідних випробувань компанія побудувала нову грунтову злітно-посадкову смугу довжиною 1800 метрів паралельно діючій на території виробничих потужностей підприємства.

Найближчі кілька тижнів буде оцінюватися ефективність експлуатації багатоцільового літака KC-390 на непідготовлених злітно-посадкових смугах.

Для роботи на грунтових або пошкоджених злітно-посадкових смугах, шасі КC-390 Millennium оснащено шинами низького тиску, двома стійками по 5,9 бар на носі і чотирма 7,2 бар з кожного боку планера.

KC-390 призначений для транспортування військ і вантажів, десантування, дозаправлення паливом в повітрі літаків і вертольотів, проведення пошуково-рятувальних операцій, медичної евакуації, пожежогасіння, а також підтримки гуманітарних місій.

Перший дослідний зразок KC-390 виконав перший політ 3 лютого 2015 року. 9 жовтня 2018 року почалися льотні випробування першого серійного KC-390. Перший літак KC-390 (FAB 2853) був переданий ВПС Бразилії 4 вересня 2019 року, другий – 13 січень 2019 року.

KC-390 може транспортувати 26 т вантажу, розвивати максимальну швидкість 470 вузлів (870 км/год), застосовуватися на ґрунтових або пошкоджених злітно-посадкових смугах. Дальність польоту з 23 тоннами вантажу – 1380 морських миль (2556 км), дальність з внутрішніми баками – 4640 морських миль. Практична стеля становить 11 км.

KC-390 оснащений двома турбореактивними двоконтурними двигунами (ТРДД) V2500-E5 компанії International Aero Engines.

Літак KC-390 «Millennium». Фото: ВПС Бразилії

Літак оснащений новітньою авіонікою, задньою рампою, удосконаленою системою обробки вантажів. Встановлюється радіолокаційна станція «Gabbiano» групи Leonardo.

Типова корисне навантаження включає 80 військовослужбовців або 66 парашутистів.

Embraer KC-390 Авіабудування Авіація Бразилія Випробування Латинська Америка Світ