fbpx
Міноборони ініціювало розгляд Урядом долі недобудованого крейсера

Міноборони ініціювало розгляд Урядом долі недобудованого крейсера

ВМС України Кабінет Міністрів Міністерство оборони Недобудований крейсер Суднобудування Україна Укроборонпром Флот

Міноборони України ініціювало розгляд Урядом долі недобудованого крейсера проєкту 1164, що вже понад 30 років стоїть в акваторії ДП «Миколаївський суднобудівний завод».

Про це сказав перший заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості Валерій Іващенко на пресбрифінгу в Укрінформі.

За його словами, є декілька варіантів, що може бути з крейсером.

Варіант демілітаризації недобудови є логічним, проте не є економічно доцільним. Адже кошти, які буде отримано від реалізації окремих частин корабля, не перекриють витрати на демонтаж та утилізацію.

Водночас подальше утримування крейсера також призводить до значних фінансових витрат.  Вивести корабель з заводу можливо лише після проведення днопоглиблювальних робіт. Перетворювати крейсер на музей також недоцільно, зазначив урядовець.

Найдоцільнішим було б після ґрунтовної роботи фахівців із залученням концерну «Укроборонпром» і Міністерства оборони, передусім Військово-морських сил, прийняти рішення щодо того, що з цього крейсера можна використати в інтересах Військово-морських сил, що потрібно демонтувати, провести оцінку технічного стану та тих робіт, які потрібно здійснити, щоб ставити питання про його подальшу реалізацію, – сказав Іващенко.

Лише за останні 6 років підприємством ДП «Миколаївський суднобудівний завод» було витрачено на утримання недобудованого корабля 88,5 млн гривень.

На цю зиму вже проведено оплату з технічного обслуговування вузлів та агрегатів недобудови коштом ДК «Укроборонпром».

Недобудований корабель проєкту 1164, що знаходиться на території ДП «Миколаївський суднобудівний завод»

Недобудований крейсер стоїть біля причальної стінки заводу з 1990 року коли його було спущено на воду.

Яка історія проекту та які його потенційні можливості? Скільки було побудовано таких кораблів? Чому Україна вирішила його добудувати і чому передумала?

Про все це Ви можете дізнатися у випуску Мілітарного подкасту:

Фактично роботи з будівництва цього корабля були зупинені у 90-х роках. Після цього неодноразово лунали заяви про його добудову, створення музею чи продаж Росії як країні експлуататору однотипних крейсерів.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили не точність чи Вас є що доповнити по матеріалу? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


ВМС України Кабінет Міністрів Міністерство оборони Недобудований крейсер Суднобудування Україна Укроборонпром Флот