fbpx
«Мотор Січ» переробить Мі-2 у морську версію на замовлення Міноборони

«Мотор Січ» переробить Мі-2 у морську версію на замовлення Міноборони

«Мотор-Січ» Авіабудування Авіація ВМС України Гелікоптери Мі-2 Модернізація Морська авіація ОПК Україна Флот

Акціонерне товариство «Мотор Січ» переробить гелікоптер Мі-2 у морську версію на замовлення Міноборони України.

Про це написало видання Defense Express з посиланням на заступника Міністра оборони України Олександра Миронюк.

Він призначений для посилення морської авіації ВМС ЗС України, а також озброєння корветів за турецьким проєктом Ada.

Роботи відбуватимуться у декілька етапів, на першому до кінця 2021 року очікується отримання гелікоптера для базування на суходолі.

На ньому мають бути замінені всі аналогові системи на цифрові.

До 2023 року – створення вертольоту для корвета, що передбачає встановлення механізму складання лопастей, щоб він зміг розміститися у ангарі корабля. Передбачається його виконання у двох версіях – пошуково-рятувальній та протичовновій, – розказав заступник Міністра оборони України Олександр Миронюк.

Мі-2 однієї з бригад армійської авіації

Тобто на кінцевому етапі Міністерство оборони України ставить перед запорізьким підприємством завдання створення заміни для радянських гелікоптерів Ка-27.

Для Сухопутних військ ЗС України «Мотор Січ» на ТОВ «Вінницький авіаційний завод» модернізує гелікоптери Мі-2 до версії Мі-2МСБ-В.

Найголовнішим «елементом» оновленої машини, є двигуни АІ-450М, що розроблені на ДП «Івченко-Прогрес» і виготовлено на АТ «Мотор Січ». Два таких агрегати прийшли на зміну двом розробленим іще на початку 1960 років «Клімов ГТД-350».

Мі-2 МСБ на аеродромі в Умані

Їх головне призначення — підтримання навичок у діючих льотчиків та підготовка курсантів льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба.

Одна година польоту на Мі-2МСБ-В обходиться в 4–4,5 рази дешевше, ніж на Мі-8.

Також на базі Мі-2 на АТ «Мотор Січ» розробляють цивільний гелікоптер МСБ-2 «Надія», де велика частина корпусних деталей замінена на композитні, а також нова трансмісія на основі головного редуктора ВР-442П розробки АТ «Мотор Січ».


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


«Мотор-Січ» Авіабудування Авіація ВМС України Гелікоптери Мі-2 Модернізація Морська авіація ОПК Україна Флот