fbpx
На Харківському авіазаводі будуть розвивати власне КБ

На Харківському авіазаводі будуть розвивати власне КБ

Авіабудування Авіація Ан-140 Ан-72/74 Україна Харків Харківський авіазавод

Генеральний директор ХДАВП Олександр Кривоконь на зустрічі з колективом Харківського університету ХАІ представив своє бачення з приводу виведення Харківського авіаційного заводу з кризи.

Про це повідомляє сайт Крылья.

“Згідно зі слів Олександр Кривоконь, ситуація далека від оптимістичної вже багато років. Незважаючи на це, він вважає, що стан речей можна виправити протягом декількох років”, – передає прес-служба університету.

Для реалізації цих планів, підприємству знадобиться активна підтримка ХАІ в зміцненні кадрового потенціалу ХДАВП. Перш за все Олександра Кривоконя цікавили фахівці-випускники першого факультету для поповнення кадрового складу КБ підприємства. Це підрозділ, за планом, першим почне відродження ХДАВП, займаючись приведенням технічної документації у відповідність сучасним стандартам електронного документообігу. Крім того, генеральний директор ХДАВП поділився своїми міркуваннями щодо найближчого майбутнього.

У керівництві вважають, що підприємству слід зосередитися на доведенні до продажної готовності літаків Ан-74 і Ан-140 для Азербайджану і Казахстану, а також на оновлення парку Ан-140, що знаходяться на різних підприємствах і організаціях України і вимагають виконання цілого комплексу робіт з доведення їх до норм льотної придатності.

Цех ДП «Харківське державне авіаційно-виробниче підприємство» з виробництва Ан-74 та Ан-140

З презентації, представленої на заході, стало відомо, що на ХДАВП планують займатися Ан-74, не особливо розраховуючи на ДП “Антонов”, силами власного КБ за участю ХАІ.

Повідомляється, що проект відновлення виробництва Ан-74 повинен включати:

У сфері імпортозаміщення:

Заміну комплектуючих виробництва РФ
Заміну комплектуючих, виведених з виробництва
Переобладнання літака з використанням вітчизняних комплектуючих
Запуск виробництва певних комплектуючих на заводі

У сфері модернізації:

Впровадження конструктивних розробок
Розвиток експлуатаційних можливостей
Удосконалення систем літака
Використання інноваційних технологій

Іншими перспективними напрямами і тематикою співпраці ХДАВП і ХАІ називаються “Перспективна мала авіація” і “безпілотна авіація цивільного призначення”. Раніше повідомлялося, що в “Укроборонпромі” затвердили план антикризових заходів для Харківського авіапідприємства.

15 січня 2021 року у Міністерстві стратегічних галузей промисловості відбулася нарада щодо санації ХДАВП Державне підприємство «Харківське державне авіаційне виробниче підприємство». Повідомлялося, що було вирішено замовити вісім літаків Ан-74.

Літак Ан-74 ТК 200 побудований для іноземного замовника

Підприємство має добудувати частину літаків, які стоять на заводі як незавершені.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


Авіабудування Авіація Ан-140 Ан-72/74 Україна Харків Харківський авіазавод