
На Харківському авіазаводі будуть розвивати власне КБ
Генеральний директор ХДАВП Олександр Кривоконь на зустрічі з колективом Харківського університету ХАІ представив своє бачення з приводу виведення Харківського авіаційного заводу з кризи.
Про це повідомляє сайт Крылья.
“Згідно зі слів Олександр Кривоконь, ситуація далека від оптимістичної вже багато років. Незважаючи на це, він вважає, що стан речей можна виправити протягом декількох років”, – передає прес-служба університету.
Для реалізації цих планів, підприємству знадобиться активна підтримка ХАІ в зміцненні кадрового потенціалу ХДАВП. Перш за все Олександра Кривоконя цікавили фахівці-випускники першого факультету для поповнення кадрового складу КБ підприємства. Це підрозділ, за планом, першим почне відродження ХДАВП, займаючись приведенням технічної документації у відповідність сучасним стандартам електронного документообігу. Крім того, генеральний директор ХДАВП поділився своїми міркуваннями щодо найближчого майбутнього.
У керівництві вважають, що підприємству слід зосередитися на доведенні до продажної готовності літаків Ан-74 і Ан-140 для Азербайджану і Казахстану, а також на оновлення парку Ан-140, що знаходяться на різних підприємствах і організаціях України і вимагають виконання цілого комплексу робіт з доведення їх до норм льотної придатності.

З презентації, представленої на заході, стало відомо, що на ХДАВП планують займатися Ан-74, не особливо розраховуючи на ДП “Антонов”, силами власного КБ за участю ХАІ.
Повідомляється, що проект відновлення виробництва Ан-74 повинен включати:
У сфері імпортозаміщення:
Заміну комплектуючих виробництва РФ
Заміну комплектуючих, виведених з виробництва
Переобладнання літака з використанням вітчизняних комплектуючих
Запуск виробництва певних комплектуючих на заводі
У сфері модернізації:
Впровадження конструктивних розробок
Розвиток експлуатаційних можливостей
Удосконалення систем літака
Використання інноваційних технологій

Іншими перспективними напрямами і тематикою співпраці ХДАВП і ХАІ називаються “Перспективна мала авіація” і “безпілотна авіація цивільного призначення”. Раніше повідомлялося, що в “Укроборонпромі” затвердили план антикризових заходів для Харківського авіапідприємства.
15 січня 2021 року у Міністерстві стратегічних галузей промисловості відбулася нарада щодо санації ХДАВП Державне підприємство «Харківське державне авіаційне виробниче підприємство». Повідомлялося, що було вирішено замовити вісім літаків Ан-74.

Підприємство має добудувати частину літаків, які стоять на заводі як незавершені.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.
Приватбанк (карта)
4149 6293 1808 2567
Monobank (карта)
4441 1144 4179 6255
Рахунок в UAH (IBAN)
UA913052990000026205663490220
Рахунок в USD (IBAN)
UA103052990262076400940026003
ETH
0x6db6D0E7acCa3a5b5b09c461Ae480DF9A928d0a2

BTC
bc1qv58uev602j2twgxdtyv4z0mvly44ezq788kwsd

USDT
TMKUjnNbCN4Bv6Vvtyh7e3mnyz5QB9nu6V
