
На криворізькому військовому летовищі відбудовано стоянки літаків
Криворізьке військове летовище активно відновлюється та розбудується для використання Повітряними Силами.
Про це повідомляє Мілітарний з посиланням на Повітряне командування «Схід».
Колективи авіаційних комендатур повітряного командування «Схід» активно несуть навантаження з відновлення аеродромної мережі Повітряних Сил східного регіону.
На відродженому криворізькому військовому летовищі вже відбудовано стоянки літаків.
Також відбудовано склад паливно-мастильних матеріалів та розгорнуто сучасне модульне містечко для льотного складу.

Нагадаємо, тільки у 2020 році вперше за понад два десятиріччя криворізький військовий аеродром прийняв одночасно декілька повітряних бортів.
Військовий аеродром «Довгинцеве» у Кривому Розі функціонував на регулярній основі з середини 1950-х років.
На ньому дислокувався авіаполк військово-транспортної авіації – 363 ВТАП (в/ч 22527).
2000-го полк був розформований і 2004-го остаточно перебазований.
У грудні 2018 стало відомо, що аеродром реанімують у межах державної програми відновлення військових аеродромів.
Летовище Краматорська
У Краматорську було осучаснено цифрове обладнання диспетчерської вежі та оновлено світлотехнічне обладнання для злітно-посадкової смуги аеродрому.
Краматорське летовище в зоні проведення Операції Об’єднаних Сил виконує регулярний прийом та випуск біля півтисячі повітряних суден на рік та обслуговує не тільки авіацію Збройних Сил.
Також летовище обслуговує й інші державні відомства, зокрема Державну службу з надзвичайних ситуацій, Державну прикордонну службу та Національну Гвардію України.

Між іншим, в ускладнених зимових умовах до задач військових підрозділів додається ще й робота з прибирання летовища від снігу й ожеледі.
Як розповів начальник інженерно-аеродромної служби логістики повітряного командування «Схід» підполковник Володимир Снігурський, навіть розрахувати кількість технічних засобів й особового складу для боротьби з наслідками зимової негоди – ціла наука.

Існують таблиці розрахунків, що передбачають не тільки кількість снігу й температуру, параметрів набагато більше – й всі нюанси треба передбачити заради ефективного результату.
Наприклад, для підготовки злітно-посадкової смуги стратегічно важливого аеродрому у Краматорську щоденно залучається з пів десятка техніки та майже два десятки фахівців авіаційної комендатури.
Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!
➡ Приват 4149 6293 1808 2567
➡ monobank: 4441 1144 4179 6255
➡ PayPal [email protected]n.ua
➡Patreon https://www.patreon.com/milinua
Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: [email protected]
Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube
Телеграм
Viber